بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Your Eyes Tell Performance Fuji TV Love Music

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۰۴
  • ۲۹۸۰

دانلود اجرای آهنگ Your Eyes Tell در Fuji TV Love Music

1080P | 97M

720P | 53M

480P | 30M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-07-27

~~~~~

پ.ن۱: به شدددتتتت پیشنهادیییییی همراه با زیرنویسشش!🔥🔥 ಥ⌣ಥ

پ.ن۲: سیما کرونا گرفت (هرگز فکر نمیکردم کرونا حاضر بشه سیمارو بگیره) براش دعا کنید بچه ها

پ.ن۳: ایثمهعاغه فقاذفعهخثقد هفقغذهندعذغهقابنهذغپعخقعغ لباسسسسسسسسس شوگااااااااااااا رق فقیدغف ۸هدثف

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۴۱ ]

جیسوگ شی
نمیشه همه فایلا شبیه لینک زیرنویس باشه؟ ینی ریزی و پیکوفایل بزارین پلیییییییز😕 اپلود بوی خ رومخه
متاسفانه نمیشه آر ام شه :(
چرا نمیتونم دان کنم ؟؟نمیشه تو سرور آپلود بوی بزاریدش از این من نمیتونم دان کنم
با یه مرور گر دیگه امتحان کن
سلام سیما جان انشاالله زود خوب شی
سلام فرزانه جونی 
کومائووو
سیما شی 🥺 زود خوب شو 🥺🤩
فایتینگ💜😎
سارانگه💜💙
کومائووووو
فایتینگگگگگ
و اینکه کمی بهتر شده 💃💃
سیماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟ چرا من الان اینو دیدم؟:|
ایا من کورم؟
دور از جون نسیبه شهه
بزار یه اعترافی کنم 
من تو بیان رو تو کراش دارم O:-)
خو شتر ب این خوبی کیوتی^^😂😂😂😂😂
منم که نمد جریان چیه 
همین طوری تایید میکنم 
هاع؟جدی جدی تا مرز گریه رفتم.
ولی خو من ب این راحتیا گریم ننمیگیره😎😎😎😎
چینچا؟ 😂
عه خوش بحالت عوضش من اشکم دم مشکمه 😂
سلام
سلام
اقا سینگل جدید بی تی اس میاد از اسمش معلومه خ خفنههههههههههههههههههههه دینامیت. من اگ بد سینگل مردم بدونین قاتلم اونا بودن خا:/
ببین من تازه امروز میخوام چشم به جهان مجازی بگشایم 😂
نگاه میکنم فهمیدم مثل دفعه های قبل پست میذارم براش
واییی سیماییی ایشالا حالت خوب میشه😭😭😭😭😭😭😭😭

راستی من یکم فضولم.... آخر کادو چی براش خرید🤔🤔😂
ممنونمم


کادو چی؟
امیدوارم حالش هرچه زودتر خوب شه من خیلی از شما کوچیک ترم فک نکنم اصلا منو بشناسین چون کم کامنت دادم ولی واقعا ناراحت شدم جدی میگم به جون جین که خیلی دوسش دارم .
بهش بگو قوی باشه سارانگه، بوراهه، پرپل یو 💜
نسیم شی یادمه تورو
مرسی عزیزم 😭😭😭
پرپل یو تووو
ااا سیمااا 😢😢😢💔💔💔 عزیزم ایشالا زودی خوب شی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
سیما جون کرونا رو شکست بده 🤗
تنکیووو لاو

.
وااو باید توی اتاق قرنطینه بشه فقط بخوابه خوب بخوره و استراحت فاصله دومتری با بقیه
اره میدونم
تا امروز ک امتحان داشتم و فقط عذاب کشیدم 😂
شاید بتونم از امروز ب بعد یکم استراحت کنم 😂😂
سیماشه فایتینگگگ ایشالا که زودتر خوب شی ماهمه برات دعا میکنیم💜💜💜💜💜💜
.
منم کرونا داشتم ولی هفته اول اصن اتفاقی خاصی نیفتاد و هفته دوم فقط چند روز حالم بد بود،امیدوارم سیما هم حالش خوب بشه و روحیشو از دست نده.
.
ایشالا خوب شه ما که یدونه سیما بیشتر نداریم هرچند فک نکنم زیاد با من اشنا باشه ولی هرچی هست ما ارمیا همیشه باید هوای همو داشته باشیم براش دعا میکنم حتمااااا
مرسی کیانا شییی ^^ میشناسمت لاو
ممنونم
چررااااااا
سیماشییییییی
لابم خوب شوووو
نهههههههههههه
بگووووو چطوره جیسوگ شی تا نمردمممممم
خوبم نمردم هنوز 😂😂
سیما قوربونت برم..خیلیییی ناراحت شدم..انشاالله زوده زود خوب شی..😢😢😢😇
خدا نکنه
کوموپدا کوثر شی
راستی جیسوگ سیما امتحاناش رو تموم کرده یا وسط امتحاناست؟؟😭😭💔
اخه یادمه گفت تا وسطای مرداد امتحان داره
وسط امتحانام ساراشی
توک پا اومدم سایت خوابم بپره برم سر درسم 😂
اها جیس جیسسسسسس
بگو شاش شتر یادش نرهههه
.
بی تی اسم که کلا تو کار اتکه😭😭💔خدایا یه دونه از این پیرنای شوگا به جیسوگم بده این بچه به ارزوش برسه😂

(راستی ایشالله سیما جان هم زود خوب شه ما براش دعا میکنیم تا هرچه زود تر کرونا رو شکست بده💜💜💜💜)
ایشالا

تنکیووو اف جون
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من واقعا شوکه شدمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سیمممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
امیدوارم هرچه زودتر خوب شهههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
جدی جدی گریه کن لطفا 😂
ایشالا زودتر خوب بشه
منم کرونا گرفتم ولی از لحاظ روحی خیلی اذیت شدم تا جسمی
بهش بگو روحیش رو حفظ کنه
مرسیی عزیزم
از لحاظ روحی جیسوگ خیلی کنارمه بر ای همین کنچاناعم😿
چشم حفظ میکنم

آرمیون مرسی از لطف همتون ببخشید نمیتونم جواب کامنت همتونو بدم ولی از ته دلم ممنونم ازتون
منم چندتا از آشناهای نزدیکم گرفتن
متأسفانه فوتی هم داشتیم،در کل شهره ما فاجعه شده از قرمز دیگه رد کرده، ولی من واقعا خیلی ریختم به هم که فهمیدم سیما گرفته، جیسوگ تو دیگه خواهشا مواظب خودت باش😣، حتما حتما از طرفه من به سیما بگو خیلیییی زوددد خوب شه بیاد دلم براش خیلی تنگ شدهه😭😭😭😭😭😭وگرنه میرم وسط همین فک و فامیلمون که گرفتن وایمیسم که منم بگیرما😐(این تهدید بسیار جدی می باشد😶)
ما هم فوتی داشتم دور و برمون ولی بیشتر خوب شدن اونایی ک گرفتن
ایگو من خوبم مرسی از نگرانیتون
سعی میکنم بیشتر بیام منم دلم براتون تنگ میشه :((
یا ابلفض 😂
وای امیدوارم زودتر خوب شی سیما شی😭💔کرونا کیه که بیاد تورو بگیره تو قوی تر از این حرفاییییییییی فایتیییییییییینگ✨🌹🌷🌼🌻💐
همون هیچکی نمیاد منو بگیره 😭😂😂
اوهوم:') کی باهاش حرف زدی؟ حالش چطوره؟
دیشب انقد گریه کردم از حال رفتم/:
ای خداا چرا گریه اخه وه؟؟؟
ای باباااا گریه نکن سانم من خوبم واقعا
جیسوگا
تو تل ب جفتتون پیام دادم چرا ج نمیدید عرررررررررررررررررررررررررررررر
نگران سیمام هق هق هق
جواب دادم کههه
نگران نباش عه
گفته بود که خالش کرونا داشته و احتمال میداد ازش گرفته باشه ولی نمیدونستم ک گرفته:') حالش خوب میشه:'')
عجب ...
پس گفته بود 

چقدر اینجا عوض شدههههه (گریهههه )

وای چه پیشرفت کردین بچه ها عالییییههههه دمتون گرم
موزیک آنلاین واهااااای
دسته بندیا چه خووب شدههه

خخخخ شدم عین این عهد بوقیا که از همه چی تعجب میکنه

دلم براتون خیلی تنگ شده ولی خوب از شهریور همش اینجا پلاسم دیگه

سیما عزیزمممم الهی زودتر خوب بشی . خیلی ناراحت شدم

 برات دعا میکنم  (قلببب)

.
ایشالا کنکورتو خوب بدی
مرسی عزیزم 💜
یا قرآن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭سیمااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭بمیرممممممممممم الهیییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من حتما حتما سره نمازام برات دعا میکنم قربونت برم😞
خدا خودش کمک میکنه، آبجی گلم هیچیش نمیشه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خدا نکنههههه

مرسی بیتا شه💞
~.○ Min_ Nika ○.~
سیم.....🥺💔💔💔💔😭
بلی
جانم؟؟؟؟؟؟
جیسوگ چی میگی؟؟
سیما؟؟؟؟؟؟ کرونا گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وات د فاک؟؟؟؟؟
چینجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم میخای باور کنی یا نه ولی به جون جانگ‌کوک، دارم گریه میکنم:""")))))
جانگ‌کوک عم که خیلی برام عزیزه. الکی به جونش قسم نمیخورم.
انگشتام همشون بی حسن. نمد چجوری دارم تایپ میکنم!
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نمیدونم چی بگم. فقط میتونم براش دعا کنم. لطفا آرمی ایروبون برا سیما شی دعا کنید:)
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
گریه نکن 
خوب میشه ایشالله 
فقط دعا کن براش
دکترجیسوگ راست می گی ان شاالله زودی خوب شی سیماشیی جونم زودی خوب شو استراحت کن عزیزم
خدااااااااا یکی از این لباسا واسه جیسوگ هیونگ مام بفرست هههه
ایشالله 


اخخخ من از اولین اجرای استی گلد چشمم دنبال این پیراهن شوگاعه تا الان 😭
ســــــیــــمـــا جــــان ایشالا زود تر خوب شی💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

روغن بنفشه بزن 😶😐💁
ایشالله 


بزار براش بفرستم این جملتو 😂😂😂
شوخی میکنی دیگه؟
لطفن بگو که شوخیه...
ینی سیما فقط به من گفته‌ بود؟
کاش شوخی بود مبینا 
از خاله اش گرفته 
(AsIan(asal 🍯🍓
نههههه
اونی سیماااااااااااااااااااااااااااااا
من برم سره گبرم بشینم اشک بریزم
بای
اشک نریز ، خوب میشه ایشالله 
من بهش زنگ زدم صورتش خوب بود فقط خیلی سرفه میکرد
مسخره میکنی یا سیما واقعا کرونا گرفته؟
عجیبه که خبر نداشتی 

بعدشم من چرا باید تو سایت مسخره بازی راه بندازم ؟؟ -___-
اگه میبینی تو پرانتز یکم شوخی کردم به خاطر این بود که جو خراب نشه و نگران نشید -_- الان مبینا تو کامنت بعدی سکته زده 
حتما حتما من واسش دعا میکنم حتما به سیما بگو قدرت گوشی و ویدیو های بی تی اس رو توی این دوران سخت دست کم نگیره میتونم بگم اول خدا بعدش بی تی اس تونست کمکم کنه من با کرونا بجنگم . روحیمو فقط اینطوری حفظ میکردم ..... سیما جون قوی باش و سعی کن حواست رو پرت کنی که زود تر خوب شی
حتما بهش میرسونم حرفاتو کوکی جونی
خداروشکر سیما روحیه اش حفظ کرده کاملا 
از لحاظ جسمی یکم مشکل پیدا کرده ...
مررررسیییی ممنون 🤩🤩😍😍💜🥰💜🤩😍💜🤩😍

ایشالله سیما شه کرونا رو شکست بده 🤗
😻😻😻😻


آن شاءالله
اوخیییی ایشالا زود تر خوب بشه 😯😯😢😢😢عناب خوبه برای سینه و لیمو سنگی با چایی😊💗💗💗💗💗💗💜💜💜💜زود خوب شو هرچند فک کنم منو نمیشناسی 😉😉😉
انقدر مادرش بهش چیزای آبکی و بد مزه داده که دیگه از مایع جات بدش میاد 😂 ولی بهش میرسونم کامنتتو
نیو مین شه ...
تا حالا کامنت نداده بودی فکر کنم 
:"((((
خدا کنه زود خوب شه ='(💔
ایشالله 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.