بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹۴ ]

سلام میشه اولین تور بی تی اس تو استادیوم ومبلی رو بزارین💜😘
سلام 
قرار گرفته 
کاش یه عکس از نمونه کیفیتا هم بزارید من واقعا موندم کدوم کیفیت رو بگیرم )-:
اممم نظر شخصی من اینه از ۷۲۰ ب پایین نگیر 

آها اوکی وای جوسوامنیدا😂❤
اون دوستمون که گفته برا کجاس این برا سئوله جمن شی عربستان یجا دیگه بود😂❤
ای نو 
لینک کنسرت عربستانو دادم تو کامنتش
سلام 💜
خب میشه بهم بگین کدوم قسمته که دان کنمش😍💜
این واسه عربستانه کلیک
سلام میشه بهم بگید تور فاینالشون کدومه که دان کنم🥺😍
سلام 💜
میشه آخرین تور بی تی اس و تو که تو عربستان بود و بزارین 😍
عزیز گذاشتنش که 
مگه همون توربو نمیگی ک ب تولد جیمینم خورد و تو کنسرت تبریک گفتن بهش
سلام خسته نباشین بابت سایت عالیتون
از لینک مدیا 3 بار تلاش کردم دانلود کنم هر سه بار تا نصفش دانلود شد بعد ارور داد چه کنم الان؟🤔
با دانلود منیجر دانلود میکنم،تقریبا همه کنسرتارو دانلود کردم این اولین باره اینجوری میشه
مدیا لینک اپلود کننده اصلیه و برای کسایی که درخواستش دادن گذاشتم
از اپلود بوی دان کنی راحت تره
واینکه اگ هست کجا باید برم دانلودش کنم
سلام کنسرت روز سوم سئول (final) رو نمیزارید؟؟؟؟؟
سلام اون کنسرتی که توی یه ورزشگاهن انگار و سقفش بازه اگه اشتباه نکنم یه لباس سفید پوشیدن پسرا و هوبی اب پاش دستشه اسمش چیه؟؟؟
فکر کنم کنسرت وبملی رو میگی 
البته سئول هم تو استادیوم بود 
جدیدا اکثر کنسرتا تو استادیومه
سلام. ممنون از وبلاگ فوق العاده ت. همین تور Love Yourself که تو لس انجلس اجرا داشتن هم بین اینا هست؟ خیلی دنبالشم ممنون میشم راهنماییم کنی.
سلام ... خسته نباشید واقعا عالی هستید دمتون گرم
من خیلی این کنسرت رو دوست دارم دانلود کنم. امکانش هست براتون که دو تیکه ش کنید، چون آپلودبوی اجازه دانلود نمیده مگر با اشتراک ویژه. ممنون میشم اگه اینکار رو بکنید :)
سلام بهار جونیییی
کومائوووووووووو
متاسفانه نمیشه واسه همین لینک مدیا فایر هم گذاشتم که دوستانی که اشتراک ندارند بتونن دانلود کنن
سلامی دوباره داخل یه پلیر دیگه باز شد مممنونم بخاطر راهنماییت😍😍😍😍😍😙😙😙😙💙💙💙💙💙💙💗💗💗💗💗💗💗💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💓💓💓💓💖💖💖💖
سلاممم
یسسسسس ، خداروشکر خیالم راحت شد 
لاویووو😻💞💞💞💃💃💃
سلام خسته نباشید ببخشید من با کیفیت 560 دانلود کردم ولی اصلا صدا نداره نمیدونم چکار کنم😢😢😢
سلام
توی یه پلیر دیگه هم اامتحان کن
من سر کیفیت بالاترش مشکلی نداشتم ، مطمئنم اوکیه لینکا و ویدیو
هیچ کدوم از کیفیت ها برام بالا نمیاد؟؟
سلام چک شد مشکلی نداشت💞
ادمین جون کدوم کنسرت از همه باحال تره و کدومو پیشنهاد میدی🤔
من Wembely رو پیشنهاد میدم ^^
تو سایت سرچ کن تا بیاد
گرچه مجیک شاپ هم عالیه (البته کنسرت نیستا)


جیسوگ: یادش بخیر مجیک شاپ
سلام
یه سوال داشتم
کدوم کنسرتش بود که آرمی ها آهنگ young forever رو خوندن؟
سلام
بچه ها شما می دونید؟
پس جیسوگ شی من چه خاکی باید تو سرم بریزم 😥😥😭. من میخوامش
آه موندم چ کنی 
کیفیت پایین ترشو بگیر 
سلام
میشه چک کنید .لینک مدیا فایر کلا فیلتر شده با فیلتر شکنم که میری تا ته دانلود میکنه بعد بالا نمیاره نمیدونم چیکار کنم میشه خواهش کنم 2 قسمتیش کنید با آپلود بوی یا اگه میشه از مدیا فایر دوره آپلودش کنید 🤗🤗🤗 . من باگوشی هم رفتن همین طور بود
سلام یگانه جی کی جونی
لینک مدیا واسه خود آپلود کننده اصلیه و اگه طوریش بشه کاری از من ساخته نیست 💔
چرا دانلود نمیشه چجوری باید دان کنم
لینک ها ک مشکلی ندارن
با ی مرور گر دیگ یا یه گوشی و لپتاپ دیگ برو
اگ بلد نیستی سرچ کن چطوری از آپلود بوی دانلود کنیم:) 
لاجی بولالا
لینک مدیا فایر خرابه
زیرنویس انگلیسی داره
یس
نه اخه خودم دیدم کامل کامل دانلود شد 😭
یادم رفت آخرین حرفت چی بود 
بزار بیام سایت بخونم 


پنج دقیقه بعد :
کیفیت پایین تر رو دانلود کن و از مدیا فایر نگیر 
اگه وسط دانلودت از مدیا فایر یه لحظه نتت قطع بشه مدیا فایر میزنه که کامل دانلود کردی در صورتی که ناقص دانلود شده
سلام میگم برا من دانلود شد ولی میخوام پخشش کنم میزنه نا موفق
چیکار کنم ؟
سلام
شاید ناقص دانلود شده
من نمیتونم دانلود کنم روی هر لینکی میزنم error 525 میاد!!
سلام 
لینکا هر از گاهی قاطی میکنی 
هر دفعه رفرشش کن واسه خودش خوب می شه 😁
بله ماستر رو میگم
اگه گذاشتیم میشه بگین کدومه ؟
اگه گذاشتیم هم میشه بگین میشه از کجا دانلود کنم؟
ماستری که تازه بیرون اومده قرار نگرفته 
اما قبلیا رو توی قسمت دی وی دی میتونید پیدا کنید 
ببخشید شما کنسرت بوسان رو گداشتید؟
اگه گداشتین میشه لینک رو بدین؟
من واقعا بهش نیاز دارم😭😭😭اگه نگاهش نکم میمیرم😭😭😭
ماستر رو میگی؟؟ 🤔🤔
سلام
من یه مشکلی دارم وقتی به بخش اپلود بوی میرسم میگه که من نمیتونم فایلهای که از یه مقداری زیاد تر حجم داره دانلود کنم به نظرت چیکار کنم؟؟؟🥺🥺🥺
سلام
فک کنم باید ثبتنام کنی یا ی مدت دانلود نکنی تا درست شه 😉
سلام
اون لینکی که پایین لینک های اصلیه چیه؟
720p mediafire | 4.9GB
منظورم اینیه که بالا نوشتم
لینک مدیا فایره
از اون لینک هم میتونی دانلود کنی
ببخشید یه سوال دیگه
این کنسرت لینک 1080 نداره؟ یا خودتون ندارین؟
اگر داشتین میشه لطا بگین همینوری تو کامنت من دانلود کنم.میشه ؟ ^^
داره ما نمیذاریم 
چون حجم خیلی زیاد میشه و اونایی ک اشتراک ندارن نمیتونن دانلود کنن متاسفانه 
کامسامنیدااا ^^
آخه یدونه میک شاپ دیده بودم که اخرین اراشون بود یه لحظه گتم نکنه اون باشه :دی
پس همینو دانلود میکنم.
بایدوی وبسایت وق العاده ای دارین پوراهه :*
اوو
خواهش میکنم عزیزم 
فدات لطف داری، 😍😍
سلام این کنسرت میک شاپه؟
کنسرت مجیک شاپ تو اسمش نوشته شده سول جون
لطفا فایلو و پارت پارت بذار😘
فکر نمیکنم امکانش باشه عزیزم :)
سیما شی adm چی چی میباشد؟؟؟
با نت هم امتحان کردم با بسته 4Gهم امتحان کردم به فدایت ولی نابودم کرد
یعنی میگی با این admچی چیه با اون حل میشه؟؟منظورت همون دانلود منیجر گلم
(در گذشته مرا TAEفرا میخواندند🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️)
آره حل میشه
ADM یه دانلود منیجرره
زیرنویسش برای آهنگاعم هس؟
یادم نمیاد ...
جیسوگ شی این کنسرته منو بدبختم کرده اخه ۲ بار با تبلت دان کردم تا ۷۰ درصد رفت لغو شد یه بار با گوشی دان کردم بازم اینطوری شد امروزم با لب تاب امتحان کردم فقط ۹۰۰ مگابایتش مونده بود که حذف شد چه گلی به سرم بریزم اخههههههه نصف نتم رو داغون کرد ولی عاجزانه تلاش میکنم چون واقعا میخوام ببینمش
کیفیت ۵۶۰ رو امتحان کردم ها دیگه واقعا دلم نیومد ۷۲۰ رو دان کنم این بلا دوباره سرم بیاد
مشکل از چیه اخه؟؟؟؟؟؟
کمکم بکن جیسوگ شییییییییییییی😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
مشکل از نته. با نت قوی امتحان کن و از adm حتما استفاده کن. 
با adm دانلود کردی؟ 
وای لطفا کمک کنییین😭
لینک مشکل داره نمیاره😭😭😭😭
رو صفحه اش بمون
بعد چند ساعت دیگه صفحه رو رفرش کن ، درست میشع
آپلود بوی مریض شد 😂 ساعتی واسه خودش ارور میده
هیییی باشهههه امتحان میکنم باز
اوکای
من با 560 خواستم بگیرم
حتی ی درصدم دان نکردد :/
نمیشه ی امتحان بکنی ببینی فقط دان میشه یا نه؟شایدم مشکل از من باشه اما خوب چندیدن بار امتحان کردم
مطمئنم خراب نیس
چون تعداد دانلوداش بالابود و کسی چیزی نگفتش
اوهوم با adm. امتحان کردم ارور میداد . حتی معمولی و بدون adm هم امتحان کردم ولی بازم ارور داد
نمیدونم واقعا
من خودم بالاترین کیفیتو گرفتم اوکی بود
اینو امتحان نکردم
جیسوکا لینک560مشکل داره چندبارامتحان کردم اخرش ارور میده
با adm دانلود کردی؟
چون لینک درسته
خطاب به qazal
اون کنسرت نیست،راستش امشو یادم نیست همین چند وقت پیش هم تو یوتیوب دیدم،جیسوگ شی داره همینی رو میگه که اجرای danger رفتن،جلویه چند نفر که آیو هم بود
سلام
یه سوال داشتم
توی یکی از کنسرت ها جیمین لباسشو در می‌ آره و یه تیکه هم بدون پیرهن و با یه کن خز میاد
من خیلی دنبال اون کنسرت گشتم ولی پیدا نکردم
میشه اگه دارید آپلود کنید؟
یا اگه ندارید میدونید از کجا میشه کنسرت کاملشو دید؟
سلام غزل جان 
این کنسرت کت خزشو ندیدم و نمیدونم واسه کدوم کنسرته متاسفانه
ولی اون اجرایی که بلیز سفید داره و پارش میکنه ، داخل سایته
اسمشم bts vs block b عه
سلام میخواستم بدونم که این کنسرت به صورت زیپ هستش؟
سلام جونگکوک شی
ن نیستن ☺️
سلام خسته نباشییین😄
اولا اینکه سایتتون عالیه😍😍
دوم اینکه من خیلی وقت بود چون وقت نداشتم و بخاطر ی سری چیزای دیگه از بی تی اس خبر نداشتممم😭😭😭😭 الان هم نمیدونم چه خبرای جدیدی ازشون هست😢😢میشه یکی بهم بگه؟؟
سوم اینکه این کنسرت ها برای کی هست؟ جدیدن؟
سلاام عزیزمم 😃
مرسی لطف داری 😘
فعلا همه درگیر کامبک هستیم 😂 
تو پست برنامه کامبک بی تی اس ،تاریخ و برنامه انتشارشون اومده 😁 اونو بخون امیدوارم کمکت کنه 
و اینک ن جدید نیس  یعنی اینک آبان ماه اومده 😄
البته اگرم فیلترشن ندارین مشکلی نیس از اونجا که گفتم نوشته باز کردن با...پایین صفحه چن تا برنامه میاد شما روی photos بزنین
ادامه بحث ، اگر با دانلود ازین لینک ها مشکل دارید ، توسط استاد ملیکا💪🔥
سلام می خواستم بگم منم چند بار دانلود کردم ولی باز نشده.خودم درستش کردم.
وقتی دانلود کردین و دیدین توی گالری نرفته برین تو گوگل قسمتی نوشته بارگیری ها بعد خودتون متوجه میشین که دانلود کردین ولی باز نمیشه.قبل از اینکه بزنین روی فایل تا از طریق گوگل ببینین فیلتر شکنتون رو روشن کنین بعد اون بالای صفحه که سه تا نقطه داره بزنین نوشته باز کردن با... بعد یکی رو انتخاب کنین تا بتونین کنسرتو ببینین من خودم تاحالا خیلی نت مصرف کردم شما اینو امتحان کنین امید وارم جواب بده
دوستانی که در ددانلود این کنسرت مشکل دارند بخونن





تنکس ملیکاشه
چرا من دانلود میکنم باز نمیشه؟
نمیدونم شاید کامل دانلود نکردی 😢
سلام ممنون از سایت خوبتون من یه باریکی ازکنسرتای love yourself روگرفتم خیلی هم صبرکردم تادانلودشدولی وقتی خواستم بازش کنم بازنشد!حدودا2گیگ واینجورابودحالامیترسم5گیگ اینجابدم ولی بازدوباره بازنشه؟ چیکارکنم؟
آیگوووو 😢 حواست باشه درست دانلود بشه دیگ😢💔 برا منم اتفاق افتاده
اون روز چندمه؟سوم؟
تنها یک روزشو توی ویلایو پخش کردن 
این همونه
آرههههه😂😂😂😘😘😘😘😘😘
😉😂💞💞
میدونی چیه..بهتره این بحثو تمومش کنیم😓😓
من کوثرم توهم جیسوگی..اصلا مهم نیس چندسالته!!اصلا نمیخوام بدونم😢😢نمیخوام بدونم پسری یا دختر..کاری ندارم اصلا اسمت چیه..😭😖😵😵
رمز آلود یا راز آلود چه فرقی میکنه اصلا؟؟!😖😖
من چرا اینقدر میگم اصلا...؟؟؟!😬😠😠
به خداا قاطی کردم..دیوونه شدم دیگههه...😬😬😠😠
واقعا چه اهمیتی داره ؟؟
مهم عشق دو طرفمونه 😂😂😂💪💞
ای خوداااااا...من عقلمو از دست میدم..بالاخره اسمه خودته یا کره ایه؟؟؟؟!!!!!!!😡😡😡😡😬😠😠😠😠شوخی کردم..مهم نیس اصلا😎
صددرصد اونی صدات نمیزدم...😉😉😂😂😂آخه فقط یه سال ازم بزرگتری..یه سالو دو سال چیزه زیادی نیس اصلا😘😚فقط منظورم این بود که دختریی😀
.
جیسوگ شی صدات میزنم..اینجوری دوس دارم😆😆
نمیدونم چرا ولی خیلی ازت خوشم میاد..با اینکه خیلی راز آلودیی....😉😕😅
اسم کره ایه خودمه😂
-___- از کجا معلوم سن واقعی مو گفته باشم؟
رمز آلود ؟!😂😂😂😂
نادو سارانگهیوو
سلام.لینک مدیافایر مشکل داره من دوبار دانلود کردم هر بار ک ب ۱۰۰ میرسد مکلا ارور میداد،ی بار با کامپیوتر دان کردم دفعه بعد با موبایل ک اگه فرضا یکی مشکل داره با یکی دیگه امتحان کنم،۱۰ گیگم پرید😭
.
.حالا عیب نداره فقط بتونم ۷۲۰ شو دان کنم 😊😍😍
واسه همین مدیا نمیزارم اصولا
با آپلود مشکل نداره ولی متاسفانه ، آپلود بوی تا یه حجمی رایگانه ㅠㅠ
واسه منم دانلود نمیشه دقیقا اخرش گیر میکنه ۲بارم امتحان کردمT-T
:(
مدیا فایر همیشه رو مخ منم هست 
ایگوو ، نمیدونم کجا آپلود کنم که رایگان باشه دیگ ...
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaarddddd.......................
منو باش فک میکردم واقعا نمیدونی؟!!😂😂😂خنگم دیگه..😉😂😂عررررررر...😢😢😂😂😂
سکرته؟؟!ترسیدم😟😟 باید یکم مواظب حرفام باشم😅 ولی چون ازم بزرگتری..و بیشتر اونی صدات میکنن!منم همین کارو میکنم😆😆
ببخشید من هیچوقت اسم جیسوگو نشنیدم واسه همین اینجوری پرسیدم..دوباره ببخشید😳😳
خوشحالم ناراحت نمیشی😄😄😘
دور از جونت
😂😂 جیسوگ بگو
راحت باش
آره چون کره ایه
😂
من به مشکل برخوردم ........یا شاید لب تابم قاط زده ...
چچررررررررررررررررررررررررررا دان نمیشه بی مصصصصصصصب؟؟؟؟////


اینو تو هاردم میخوام دان کنم 32 گیگ هم خالی داره ...بهد وستادانلود مینویسه دیسک پر است ...........چجوووووووووووووووووووووووووووووووووری ؟؟///؟؟؟؟؟؟؟؟/
کسی اینجا مهندسی سخت افزار و ترم افزار کامپیوتر خونده به دوستمون کمک کنه ؟😂
감사합니다❤❤❤❤❤❤
یورولکااام😍💕
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
😂😂😂
واقعا نمیدونی؟؟!** **** ********** ******** ** ******* **** ********
**** ***** **** ****** ** ** *** ***** * ***** ** **** ** ******** ***** * **** ********

نمیتونستم بهتر از این توضیح بدم ..😂😂😂😂 شرمنده..!!😅😅
چه جالب..😊☺من برعکسم..ویمینو بیشتر میشیپم(درمورد انتخاب بایسم قبلا بهت گفته بودم)..ولی معیار جالبی بود😉خوشمان آمد😍😘
باشه میپرسم..تو دختری نه؟؟؟!یه وقت پسر نباشی..😡آخه من خیلی باهات راحتم😆😆تازه یه جا دیدم بهت گفته بودن اوپا واسه همین مشکوک شدم..😊
اسم جیسوگ اسم واقعیت نیس دیگه نه؟؟😞خیلی دوس دارم بدونم این اسم از کجا اومده..اسمه شخصه خاصیه یا معنای خاصی داره؟؟!😕
19سالته؟؟؟!😉
یکم کنجکاوم..😂امیدوارم ناراحت نشی؟!😦😓
شوخی کردم ، میدونم چیه 😂😂 جدی گرفتی منو
جنیست من سکرته😎
اتفاقا اسم واقعیمه 
آره 😂 
ناراحت نمیشم ، من زیاد اهل ناراحت شدن نیستم ، اگه بخوام جواب ندم نمیدم 😂😉💕
نه دستت درد نکنه..فیک نمیخونم فعلا..پشت کنکوریم فکرمو مشغول میکنه.😂😂همون یدونه فیکم کلی وقت برد تا فراموشش کنم😉😂😂😂
اه حالم بهم خورد😖😨😨یعنی چی گی خوردنیه؟!..😱
به خدا منحرف نیستم فقط حالم بهم خورد..از خود و بی جهت😉😂😂
یونکوک!!اصلا انتظار اینو نداشتم فک میکردم تهیونگ لاوری پس باید ویکوک لاورم باشی😆😅😅
جیسوگ شی من یه سوال شخصی دارم؟؟!میتونم بپرسم؟!😓
آره همون بهتر نخونی ، منم الان اسیر شدم با فیکای در حال اپی که میخونم
نمیدونم چیه خب 
😂😂😂
اتفاقا چون تهیونگ لاورم شیپای تهیونگو دوس ندارم 😂😂 
بپرس 😂 
وایییی جیسوگ شی یه لحظه با دیدن خطر اسپویل خیلی ترسیدم😉😅ببخشید تورو خدا من نمیدونستم عکسای مربوط به کنسرتشونو ندیدی..😢
فیک😅😅راستش من هیچوقت تو زندگیم فیک نخونده بودم تا این اواخر یه فیکی از ویمین و کوکمین پیدا کردم و خوندم..دروغ چرا یه ذره به فیک خوندن علاقمند شدم ولی هنوز هیچی نخوندم بعداون😉😆
یه چیز دیگه..من فرندشیپ میکنم از گی شیپ خوشم نمیاد ولی بعد اون فیک یه جورایی گی شیپ واسم عادی شد..ولی هنوز از گی شیپ بدم میاد..اونا فقط دوستو خانواده ی همن😍😍یعنی من اینجوری فک میکنم😆😘
تو چی جیسوگ شی هیچ کاپلی هست که بپسندی؟!گی شیپ میکنی یا فرند شیپ..یکم کنجکاو شدم😆
خخخخخخ یکم زیادی حرف زدم..😂تقصیر من نیس خودت اسم فیک آوردی😂😂😂
😂😂😂😂
ن بابا کِنچانا شوخی کردم 
اوووو پس تو هم افتادی تو خط فیک ؟؟
فیک خواستی بیا پیش خودم ، هر ژانری مد نظرت بود بگو معرفی کنم . از واتپد تا تل رو من و سیما و سحر ، جارو کردیم 😎
از آب خوردن برات عادی تر میشه😂😂 یادمه من خودم قبلنا علیه این شیپا مبارزه میکردم 
یسسسسسس . آی ام یونکوک شیپر شدیددددد
اصا گی شیپ چی هست ؟؟ خوردنیه؟؟ 😳
ن کجا زیاد حرف زدی؟؟
کیفیت 720 چون اشتراکش نداریم نمیشه. از ی جای دیگه نمیشه این کیفیتو دان کرد/؟؟
لینک جدید قرار داده شد
ببخشید نمیشه به جای سایت اپلودبوی از یه سایت دیگه فایلارو اپلود کنین؟ الان من میخوام کیفیت ۷۲۰و دانلود کنم باید اشتراک تهیه کنم😑
لینک جدید قرار داده شد
1080 قرار نمیگیره .........؟؟؟؟؟؟

















تمام نظراتو خوندم ...چه خبرههههه؟؟؟؟؟؟.....وبلاگ پااااااااره شد به این خواستگارات سیما ...در وبلاگو کنددددددددن ...

شما دوتا کفتر عاشق خاطرخواه همممم زیاد دارین ها.......به پا هم پیر شید ..
و من همچنان سینگل میمونم تا 1080 اینم نیاد نمیرم خونه بخت .........خودش میاددد
فعلا نه متاسفانه
چون خیلیا اشتراک اپلود بوی ندارن و نمیتونن دانلود کنن و گذاشتنش فایده ای نداره 





کفتر عاشق ؟؟!! :||||||| 
 آیگووو -ـــــ- 
دنا بشنوه پوستم کنده است -ـــ-
واییییی این همون آخریه س؟؟مرررسی لاو یووووو
عارییی اخرییسسستتت
خواهش میشود...
سلام.کیفیت 560عه؟؟مگه همچین کیفیتیم هست؟
یس
3jp
144
240
360
480
540
720
1080
4k
و
...
سلاممممممممممممممممممم
1080 بیدا نکردید؟
سلام
هنوز خیر :"(
میگم من به جز این کامنتی که الان میخونید.. یه کامنت دیگم قبلا فرستاده بودم..که توش جواب جیسوگ شی رو داده بودم..😁شما ندیدینش؟؟!یعنی ارسال نشده؟!😯😐
چرا هسنتش کامنتت
منتها جیسوگ نیست ک جوابتو بده
منم تایید نکردم ک خودش جواب بده 😊❤
خسته نباشید
سلامت باشید 
من نممیتونم دان کنم میزنه اشتراک بگیر میشه لینک مگا بذارین
لینک جدید قرار داده شد
سلام و خسته نباشید. این شب اول بود. شب دوم رو نمیذارید؟
سلاام عزیزم
فقط شب اول لایو پخش شد
بقیش باید دی وی دی بیاد 
چینجا؟؟؟ یادته منو؟؟ آره امتحانم خوب بود.مرسی ک پرسیدی❤❤یه کنسرت سئول هم هست ک تو کانالای تلگرامی گذاشتن نمیدونم اینه یا نه واسه همین پرسیدم ک اگه تکراریه دان نکنم!؟🤔🤔
کیفیت ۵۶۰ رو اسکرین کامپیوتر خوبه یا پایینه؟
و در اخر لاب یو💙❤💚 دوست داشتم بیشتر باهات آشنا شم😊
آره مگه میشه کامنتو دیده باشمو یادم نباشه؟
اگه فایناله ، دوتاش یکیه
آره خوبه . عادی و خوبه
😍💞💞💞💞 لابیو تو 
سلام
من نمیتونم از آپلودبوی دانلود کنم😢😭
چجوری از مدیا فایر یا هرچیز دیگه ای دانلود کنم
من این کنسرتو میخواممممم
سلام اسمایلر . فک کردم دیگ نیستی
لینک جدید قرار داده شد
سلام دستتون درد نکنه بخاطر وبلاگ خییلی خوبتون.. میخواستم بگم آپلود بوی نمیزاره بدون اشتراک بیشتر از 4گیگ دان کنیم. میشه کنسرت و پارت بندیش کنین؟ یا اگه پارت بندی براتون زحمت میشه لینک رو با مگا یا مدیا فایر هم میزارین؟(البته اگه قوانین دانلود در اونها هم مث آپلود بوی نیس)
سلام رز جونی
لینک جدید قرار داده شد
سلاممم
ممن نمیتونم دانلود کنم از آپلودبوی
کمکککک T_T
پلیززززززز
سلام
لینک جدید قرار داده شد
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جیسوگگگگگگگگگگگگ💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
خواهش میکنم از طرف جیسوگم😁💞😉😉💞
نمیتونم دان کنم :(((((
لینک جدید قرار داده شد
چرا نمیزارن درس بخونم؟
مرسی قشنگاااا کلی ذوق کردم❤
😂😂😂
خواهش میکنم از طرف جیسوگی
نه بابا ندیدم..😉فقط چند تا از مومنتهای جیکوک و فنکماوعکساشونو دیدم..😟😅استایل جیمینی رو تو روز سوم خیلی دوس داشتم..موهاشو فر کرده بودن..اونم اون موهای طوسیش...عرررررررر😢😢😭😍خیلی خوب بود😍😍😍😵
فقط همین😉😀
خطططررررر اسپپپووووویییییلللل

ایگو موهای جیمین شی برام اسپول شد 😭😭😭 ازت نمیگذرم کوثر شعههع
ولی جدا😂 من جلو خودمو میگیرم ک مومنت نبینم 😂 باعث میشه برم تو فکر فیکایی ک خوندم 
این طور که مشخصه کنسرت عر داریع
خداکنه دی وی دی شو زود تر بدن بیرون
سلام اول تشکر می کنم بابت سایت خوبتون دوما من نمی تونم کنسرت seoul دانلود کنم می شه دو پارتش کنید
سلام 
چونمانهیوو 😍
لینک جدید قرار داده شد
آره با مدیا مشکلی ندارم
مگا بعضی اوقات سرم بازی درمیاره
اگه تونستم حتما اضافه میکنم💞
سلام👋🏻
یعنی به تمام معنا عاشقتم
میدونی چقدر منتظر این بودم
مرسییییی که همیشه با این وبلاگ عالیت خوشحالمون میکنی
❤❤❤😍😍😍😍
سلام یگی جونی
مرسی از انرژی مثبت کامنتتتتتتتت 😍😍😍😍
من که خستگیم در رفت . بقیه ادمینا چطور؟؟
سلام خسته نباشید.برامنم میگه اشتراک بخرم چیکارکنممم.من این کنسرتو میخواام -_-
سلام
لینک جدید قرار داده شد
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نه ....

1080 نمیبینم ....پس کوووووووووو..بگو میزاری اگه دیر شدم عیبی نداره ...ولی عشششششششششششششششششششششششششششششششششششقی ...مث گاوی که عین خر از خوشششششحالی خودشو میماله به خاک ...وضعیت منم الااااان همونه ....ولی من نمیگیرم تا 1080 بیاد .....1000 گیگم شد عیبی نداره ........مرسی که با اینکه دوتاتون سرتون شلوغه و دانشگاه دارین فعالین ...شما قابل ستایشین ...ملسیییییییییییی دوتا اونی خودم ..از مدزسه خسته کوفته حال میدین ....منتظرررررررررررررم هاااا
حالا خوبه گفتم میزارم :\
خیلی ممنونم جیسوگ شی😘😘😘خیلیییییییییییی😍😘
باید برم عملیات دزدکی نت خریدن رو شروع کنم😆😅میخوام کنسرت عربستانم دانلود کنم😄😄آخ جونم😀😇
حیف شد کاشکی کنسرت روز سومم لایو میبود😢😧اونم خیلی خوب بود😭😭
خواهششششششششششششششش 😍😍😍💞
ایگو دزدکی 😂 
مگه دیدی که میگی خوب بودد؟؟!!! اونجه؟؟؟ اودیسههه؟؟ اوتوکههه؟؟؟!!

برا من نوشته بیشتر از چهارگیگ رو نمیتونی بگیری
این انصاف نیس آپلودبوی ...
برا نهصد مگ 😢
عههههه
تف بهشششش
با مگا یا مدیا فایر میتونی دان کنی؟
سلام
خیلی خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون
خدا قوت
میخواستم بدونم این کنسرت، چندمین شبه؟
اول یا سوم؟
سلام ای اس شی
اولین شب ، همونی که از ویلایو ، آنلاین پخش شد
Lydia Martin 🅑🅣🅢
امکان اومدن کیفیت ۱۰۸۰ هم هست؟
آره ولی یکم دیر میاد ، یکم... چوگوم
مرسی که انقدر زحمت میکشی اونی........
وظیفه است شین هه شی

دستت طلا ممنون ک گذاشتی💜💜💜
فقط یه مشکل کیفیت 720 رو میگه حتما باید اشتراک بگیرم چون حجمش خیلی زیاده😭😭😭
چیکار کنم؟
480 تو کامپیوترم واضح نشون نمیدن😭😭😭😭😭😭
برا منم اینطوری بود
با گوشی امتحان کردم دانلود شد
نمیدونم چرا 😶
کوثرم اما از این ب بعد با این آیدی.امیدوارم منو یادت مونده باشه.😥چون گفتم ک اگه منو میشناسی بدونی خودمم😍😍منو یادت هست دیگه؟
فردا امتحان دارم ولی با دیدن گذاشتن این کنسرت لبخند از صورتم پاک نمیشه.مرسیییییی کلیییییی❤❤❤❤❤❤❤ کنسرت روزای دیگه قرار نمیگیره؟؟
ایگووو نکنه فک کردی آلزایمر دارم؟؟ -___-
مگه میشه یادم نباشه 😭💞
خوب دادی امتحانتووو؟؟
خداروشکر . یکم روحیه گرفتی پس 😂💞💞💞
روز های دیگه آنلاین نبود که بزارم ، اگه دی وی دی اش درومد میزارم اونم
اووو.. مرسی مرسی مرسی به توان صد😁🌷🌷🌷🌷🙏🙏🙏🙏
😉💞💞💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.