بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۶ ]

تنکیووووووو😍
😻😻😻
وااااااااااااااااو 😮
💗💗💗💗💗
این استیج میکسه خیلی اوجل انگیز بـــــود 😯
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
مرسیو😗
💗💗
.
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ .




































































عشق من !!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
:")
وقتی وی با عکس این پست خود را خفه کرددددددددددد
جیعطمیمعطعمبعمعبغیطمغطمغطیغمغطفنظ
😂😂😂😂 میدونم خلم محلم ندین 😂✌🏻
مرسی این میکس استیجا رو میذارین 🥰✨💜
😂😂😂😂
تو تنها نیستی 😂😂😂
و سیما هم عمدا این کاورو انتخاب نکرد ... -ــــــــ-
سلام من تازه ارمی شدم

و یه سوال داشتم purpleبه چه معنی هستش ،،اعضا میگن ،،فنا هم میگن ،،،من شنیدم که این کلمه رو وی ساخته ،،خاش میکن هرچی راجع بهش هست رو بهم بگید لطفا تا بدونم و اینکه به جه معناست و چطور تلفظ میشه و طرز تلفظش چطوره💞💞
سلام
پرپل اخرین رنگ رنگین کمونه و تهیونگ این رنگو به معنی عشق میدونه و این شد که ارمی ها هم به جای استفاده از آی لاویو میگن آی پرپل یو
واهاااااااااااای قلبمممممم من دیگه تو این دنیا نیستم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.