بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳ ]

سلام دوستان خوبین کجایین؟نگران شدم🙁
امیدوارم همتون سالم وسرحال باشین❤😘
مرسی به خاطر میکس سیما شی😍
های مریم شههه
یههه خوبیممم
تو کنچانایی؟
من به فدایییییییییییییی همه جاششششششش قوربونننننننننن مولکول چس و گوزشم برممممممممممممممممم فدای مخاط بینیش اصن
😂😂😂😂💞💞
اقا فقط خواستم یه چیز بگم همه چیت عالین فقط یه جا تو کامنتات داشتم میخوندم یه اشغالی اسمشو گذاشته بود مرگ بر اکسو هیتر بی تی اس ، بی تی اس و اکسو با هم دوستن خواهشا اینایی که اینجوری میگن رو ادب کن لطفا من که هم طرفدار بی تی اسم هم اکسو واقعا با این حرف اون ناراحت شدم لطفا جلو اینجور کامنتارو بگیر ممنون از اینکه این همه اطلاعاتت بروز و قشنگن ممنون که انقدر زحمت میکشی لاوی
همیشه تو سایت این چیزار به کساییی که اینطوری فکر میکنن گوش زد میکنم
خودم اکسوال نیستم به عشق لی سعی میکنم در توان خودم این هیت هارو کم کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.