بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴ ]

اون برنامه ک توش بی تی اس کمپانیه خودشونو دارن جونگکوک رئیسه تهیونگم معاونشه چیه؟ چرا هیچ جا نیس؟😭
ی بارم ب کامنت من جواب بدین من هر جا میگردم پیداش نمیکنم😭😭
تو قسمت پروگرم 1
اسم برنامه هم countdown فکر کنم 
من نمیتونم دانلود کنم کمککک 😭😭😭😭😭😭
لینکای پیکو مشکل پیدا کردن
بزودی درست میشن
ینیا خاعککککککککککککک -_______________________________-
:/
باید ی ریز بشینم کله وبتو زیرورو کنم اینطوری نمیشه
میشم اولین نظر این پستت
گرچه یادم میره اینجا نظر گذاشتم ولی میزارم ب احترام شما زشته دان کنم نظر ندم دیگ نه؟
اینارو هر وقت دیدی بیکار شدی ج بده الانا جواب ندیاا درس داری
اووو جی کییییییییییییی دیدمش ^_^
من خودم اینو ندیدم😂😂😂
این پستو فک کنم بع گذاشته

پستای بقیه ادمینارو جز اجراهایی ک سیم گذاشته و استیج میکسای بع ، ندیدم :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.