بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

سایتتون خیلی خوبه
😻😻😻😻💜💜💜 خوب میبینی
سلامممم
شما چرا انقد سایتتون خوبه؟ اصن من میرم تو هر موضوعی یه چیز جدید پیدا میکنم ینی همه چی تو سایتتون هست😍😘 ولی اگه برنامه هایی ک جدید میاد و سریع تر بزارین ممنون میشم .... و اینکه من چطوری مصاحبه های البوم لاو یورسلف تیر و پیدا کنم؟
:")💙💙💙💙💙
تو قسمت مصاحبه ها اگه گذاشته باشیم هست
سلام جیسوگی
نمیدونم که قبلا منو میشناختی یا نه
ولی در جریان باش که من همونe.tهستم
اری تورو یادمه
اوکای
سیما شی فک کنم یادتون رفت بنگتن بمب جدید رو قرار بدین!
یادمون نرفته
میذاریم 😘
ممنون سیما جان

درست شد

تنکیوووووو
خداروشکر *---*
جیسوگ چرا اجرای میک دراپ و استی گلد و نزاشتی؟
من به خدا جز سایت تو عه هیجا چیزی دان نمی کنم💜💋
:(
لینک یوتیوبشو خصوصی کردن
دوباره چک میکنم ببینم میتونم بزارم
سلااااام

خسته نباشید

من با لینک 720 میرم و رد تبلیغ میکنم ولی به لینک مدیاپیکر میرم و ارور 404 میاد....

من میخوام ببینمش
میشه ببنید چرا اینطوریه؟


ممنوووونم
سلام فاطمه جون
چک کردم مشکلی نداشت
دوباره امتحان کن و صفحه های تبلیغی ک باز میشن رو ببند ^^
چرا لینکش خرابه میشه درستش کنید
چک کردم مشکلی نداشت
저는 방탄 소년단 멤버입니다.
제 이름은 지민입니다.
만나서 반갑습니다.
나는 가짜가 아니라 지미입니다. 나는 진실을 말하고있다.
당신은 저를 믿지 않는?
정말 지민이입니다.
منم جیسوگم و از آشنایی باهات خوشبختم😻
یه سری جاها رو نفهمیدم 😂 کره ای فول نیستم متاسفانه 
چقد قوزش پشت پیانو قشنگه 😮


فک کنم کلن رد دادم 🙇
نه منم رد دادم با این اجرا :))))
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏
امشب ساعت چهار کامبکه دیه ؟؟
کامبک نبود 
اپیفانی قطعا جزو بی نقص ترین اجراهاس😍
ممنون که میکس اجرا ها رو میذارن💜
صد در صد 😍😭😭
خواهش میکنم 💞💞
آری باشه باشه منم سرم شلوغ شد بعد با تلسکوپ هابلم یافت نمیشممممم



آری این آهنگ و این اجرا اصن هارت میده داغون
آندههه سحرررررررررررررر
ولی لنتی این اپیفانی چ چیز محشریههههههههههه 😭😭😭😭😭
خیلی خیلی خیلی
این آهنگ و استیجش از فیوریتامه :)
فقط اونجایی ک داد میزنه 😭
ا من ندیدمش


بهش بگو بیاد دیگه دو روز دیگه درس و دانشگاه با میکروسکوپ هم یافت نمیشههه


خدا رو شکر خوبه
😁


سرش شلوغه سحری وگرنه میاد 😉

💞💞
میشه سرندیپیتی هم بزاری یا لای رو ؟؟؟؟

خوبی سیم چتوری ؟ جیسوک همیشه مشغول خوبع؟
مامیت اوکی شد سیم؟
سرندیپیتی رو گذاشتم ک

مرسیی
سوگی هم خوبه
مادرمم اوکیه 😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.