بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

سلام دوباره:)))جا داره تشکر کنم ازتون که انقدر زود آپدیتا رو میزارید💜😍💙
یه سوال داشتم...ویدیو های G.C.F که جونگ کوک میگیره، فقط توی سایپن و آمریکا بوده؟چون من اگه اشتباه نکرده باشم، تو یه پیجی دیدم که تو یه کشور دیگه هم ضبط شده بود....
کامسامنیداااا💙
سلام
اره داره
کامل نزاشتم
ایشالله دو هفته دیگ کاملش میکنم
امروز چهارو نیم ران میاد دیگ ن؟؟ 🙂🙂
چرا نیاد ؟
صد در صد میاد
فدایتت اونییی💜💜💜💜💜💜💜💜 کومائووووو
^^
 *
آها فهمیدمممممم 🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂
خداروشکر 😂
چیشده ؟؟؟؟ 😳😳😳😳
چیزی نشده
اریییی منممم اونیییی اسمم وپروفم تغییر دادممم
ایول
زیباس
اممم فک کنم یوفوریا نهم بود این هشتم.عکسا هردوشون هشتم بودن یکی پارت 1 یکی 2.نبود؟
این نه عه
میسى^^
خواهشش
ممنون جیسوگ جون
دیگ نمیدونم با این همه عکس کشنده چیکار کنم


و اینک منتظر هدیه نهم میمونم تا آپش کنی ...
این نهم بودا ××
انیوووو اونییییییییی وایییییییییی ما با این فستا چه کنیمممممممممممممممممممممممممممممممم
جیمین هوپ تویی جیمین؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.