بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴۵ ]

سلام
میدونی چرا هر دفعه سلام کردم واسه اینکه هر کامنتی رو که گذاشتم توی جاهای مختلفی بود😉😉
و به قول خودت سلام سلامتی میاره🖐🖐😘😘
پس منم سلام .
میشه زیرنویس فارسیشم بزاری؟
زیرنویس نداره متاسفانه ساینا جونی
سلام،میگم این آهنگه OST چه سریالی هس؟
سایتتون هم عالی بوراهه💜💜💜
سلام
اسم سریال هم همین اسم اهنگه
لاویو😻😻😻
سلام
اجراشونو دوست داشتم😍😍😍
مرسی که گذاشتی😘😘😘
بی تی اس کوکی جونی
با اینکه عاشق سلام کردنم ولی نمیخواد واسه هر کامنتت سلام کنی 
با این حال سلام سلامتی میاره پس چوآ💜😻
دیدی قیمت پیرهنشو؟؟؟؟
نمیدونم میتونی بگیری یا نه فک کنم ۳ تومن اینا میشه به پول ما.
😂😂😂😂😂
خیلیم خوجگله😭
آهههههههه قلبمممممم 
صد در صد نمیتونم بگیرم 😂 ㅠㅠ
خیلی خیلییییی
سلام عزیزم یه سوال داشتم مصاحبه های جدید bts رو نمیزاری؟؟؟
سلام 
نه به احتمال زیاد 
سلام‌خسته نباشید ببخشید این اجرایی گذاشتین من کیفیت۷۲۰دان کردم ولی خراب بود...فکر‌میکنم لینکش مشکل‌داره
سلام
چک شد مشکلی نداشت
اینو توی یه سایت نوشته بودن
اسم فیلمهyour eyes ask فک کنم هنوز نیومده
Jungkook’s produced song “Your Eyes Tell” was selected as the OST for an upcoming Japanese movie “Your Eyes Ask”
توجه
خوب نباید انتظار داشته باشم اسم همه رو یادت باشهXD
برای همین دیگه فقط با موچی کامنت دادمXD
تازه من تو هر وب بیان با یه اسم کامنت میدم میخوام ناشناخته بمونمXD
حالا از این بگذریم من اسپرینگ دی رو میخوام روزی نمیشه گوشش ندم واقعا خ قشنگه*-*
دلم میخواد بازم بگم ولی دیگ زیاد میشه^^

بعله بعله
انتظار زیادیه 🤪
عجب ادمی هستی 😂😂😂
گذاشتمش *---*
اره دیگ همین یه دونه بسه
نفری فقط یه اهنگ درخواستی میشع 😂
☆●~●☆ Min Noora
we are bulletproof-the eternal
اوکیییی
اعتراف؟!
هوممممم بگم با چه اسمی میدادم به فنا مبری آخهXD
خوب صب کن سبک و سنگین کنم میصرفه بگم یا نه
باش اعتراف میکنم من همونRicoمیباشم که بهت گفتم میخوام وب بزنم و وبتون رو تحلیل کرده بودمXD با چند تا اسم دیگه هم دادم ولی خیلی کم
راسی گفته بودی آهنگ درخواستی میپذیری منم بگم؟!
آخه به افراد خاص گفته بودی گفتم من شاید جز افراد خاص نباشم
عجب 😂😂😂 
ازین به بعد جدا باید بشینم این آی‌پیا رو چک بکنم ببینم کی کیه و من فکر میکردم هرکدومشون یه نفر جدان 😂
ولی موچی بیشتر تو ذهنم نشست تا ریکو

اره صد در صد بگوو
یکی از ارمیا گفته بود ایدولو بزارم و گذاشتم
هر کی هرچی میخواد بگه
یه سوال توی اوایل ویدیو یه تیکه از فیلمی رو نشون میدن
دخترو پسرو میگم اسم فیلمو نمیدونین
من ندیدم هنووز -__-
کسی هست به دوستمون کمک کنه؟
وای قلبم...😍😍💜
.
☆●~●☆ Min Noora
اومو این پلی لیصتی که بقله چه جذابهههه
آهنگ درخواستی نداری نورا شههه؟؟؟
ینی من خریدمش^^^
.
.
.
.
حالا اشکال نداره یکی برات میخرم😍😍
برگگگگ هایمممم
کاش بپوشی یه عکس بدییی که هم من عر بزنم هم ببینم تن خورش چطوریهه😭😭😭 از کجا خریدی لعنتی
چند خریدی؟؟؟

اگه ارزون گرفتی ازت میخرم 😭😭😭😭
باشه از این به بعد بیشتر کامنت میزارمXD
قبلا با یه اسم دیگه کامنت میزاشتم
خو پس از این به بعد وبتون رو میترکونم
البت قبلا هم میترکوندم و هر روز کامنت میدادم ولی با اسم های مختلف میدادم
چون...
هیچی فقط دوست داشتمXD
او یسسسس
 اعتراف کن با چه اسمی کامنت میزاشتی😂😂😂 منتظرم بترکونی🔥😂 ولی خدا وکیلی بگو با کدوم اسم کامنت میزاشتی موچی چند اسمه😂😂
 لاو یو💞💞💞
~.○ Min_ Nika ○.~
اوکی اوکی😂😂😂
😂😂
~.○ Min_ Nika ○.~
هیچ😂😂😂😂
فقط بوس نمیخوام://///تازه اب دارررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حنی فکرشم نکننن😂😂😂😂😂😂😂😂
من خودم اون لباسی که یونگی پوشیده رو میخوام:/
ای بابا 
من جز بوس چیزی برای جبران لطف،ندارم ک. 🔫😭
بیا تو صف ، پشت من 
هر وقت من لباس رو گرفتم نوبت تو میشه بوس بدی لباس بگیری 😂
~.○ Min_ Nika ○.~
ناح://///////
چی شد😂
جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ آلبومممممممممممممممممممممممممممممممممم
عععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بزاررررررررررررررشششششششششششششش لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااا
قرار گرفت
میشه لینک دانلود اون گیفی که بالای صفحست رو بزارین؟
سلام پرنیا جون
یسسس
پنجشنبه که عکس نامجون هم گذاشتم ، میزارمش
میشه صوتی آهنگو بزارین ؟
قرار گرفت 
میشه زینویس فارسی ش رو هم بزاری؟
موجود شد بلی
من برات میخرم.😂😂💜💜
چه دقتی! من نفهمیدم که سته!‌
به قول جانگ‌کوک (« به این میگن وسیع بین بودن»)😂😂😂😂😂
خیلی قشنگ بود.
دیشب که دیدم ویدیو رو داشتم به این فک میکردم که ( جیمین اگه های نوت بخونه صداش مث نازکی صدای دوجا کت میشه. جین اگه های نوت بخونه صداش یکم مث جیمین میشه. تهیونگ اگه های نوت بخونه صداش یه چیزی مث صدای جین و جانگ‌کوک میشه. جانگ‌کوک اگه های نوت بخونه صداش مث هیچ کس نمیشه.)😂😂
گامساهاب‌نیدا سارانگ💜💜
بورراهه💜💜

پ.ن: تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه. جیسوگییییییی بالاخره آبجیمو آرمی کردممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. بالاخره از مرحله مقاومت اومد بیرون😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اوهههههه یسسسسسس یو آر ریچ گرللللللل
فقط یونکوک شیپرا قدرت فهمیدنش رو دار🔫😭
والا نفهمیدم ینی چی 😂😂

دیشب چقدر حالت خوب بود که داشتی به همچین چیززایی فکر میکردی 😂😂😂😂😂😂 
پرپل یوو توووو

یسسسس دیدی گقتنممموممممممم
میدونستم اصا
از علائمش مشخص بود که میخواد ارمی بشه 
مرسی که اجرا رو گذاشتی😍😍
خواهش میکنم😍😍😍💞
سونگ جی سوپ
سلام جیسیما (جیسوگ و سیما)
اینا تو این برنامه مصاحبه داشتن ؟
چون یه جایی دیدم اما زیرنویسش نبود به خاطر همین لودش نکردم اگه هست میشه لطف کنید بزارید 😘😘😘😘💜💜
سلاام
فکر کنم داشتن
چک میکنم اگه بود می زارم 💜
سلام اونیییییییییییییی
چه کردی با امتحاناتتتتتتتتتتتتت ؟؟؟ تموم شدن ؟؟؟
می گم دو تا اجرا بگم برام میشه بزاری ؟؟؟
تا آخر تیر دارم 😂
تو قسمت درخواست بنویس
امتحانم تموم شد میزارم واست آیرین جونی 😻
آقا این آهنگو کی دادن بیرون که اجراش کردن-___-
میدونم آرمی بدرد نخوری هستم و سوالم خیلی مسخرست ولی آقا اینو کی دادن بیرون؟
اول اجراش کردن بعد دادن بیرون 😂
نه سوالت مسخره بود نه به درد نخوری موچی شه
تازه عاشق اسمت هم شدم 
ازین به بعد بیشتر کامنت بزار 😚😂
ممممممممممممممرررررسسیییییییییبی 😭🤒🤒🤒🤒⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩❤❤❤💜💜💜💜💜💜🥰🥰🥰😘😘😘😘🤩🤩🤩🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😍😍😍😍😍😍😍
خواهششششش ئسحسنینسخسنیت😻😻😻😻😻😍😍😍😍😍😍😍😻💜💞💜💞💞💜
☆●~●☆ Min Noora
نونا چرا یونکوک ول نمیکنی تو ککک
من نگرفتمشون که ولشون کنم که 
توشون غرقم!
کی آهنگش میزاری
سلام
قرار گرفت 
ببخشید من برنامه ویورس دانلود کردم باید چیکار کنم چیکارا میشه توش کرد؟
بنگتن توش پست میزاره
کامنت جواب میده 
میتونی تو پست بزاری
نوتفیکیشتای برنامه هاشون میاذ 
و ...
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
هدر چ باحاله گاد
هردفه یچیو نشون میده
اصن هی زرتو زرت سورپریزمون میکنین😂🙌
یسسسس
تازه فردا نوبت سوکجینهههه
😂😂😂😂😂😂 تازه ازین به بعد هم آهنگ پخش میشه هم اون فلش کوچولو کنار سایت رو بزنی سریع میری بالا صفحه
عالییییییییییییییییی بودددد ممنون
یسسسس
خواهش 😻💞💞
سلام کیفیت 720 دانلود نمیشه درستش کن لطفا🙏🙏😘
سلام چک شد مشکلی نداشت 
یونکووووووووووووووووووووووووووووک*-*😂
عارههههههههههههه ست کردنننننننننننننن*------------------*
تصخسمستشئشنشمشمشمسئمشحش من برم با یه فیک یونکوک غسل کنم

دییییذیییییییی دسحشمشئششمش شت شتاااانههه
میشه بمیرمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭
آندههههههههههه
فرست؟
ازین به بعد مین ته ته رو ریحانه بشناسین
گفتم بدونی چون من حالا حالاها رو مخت تشریف دارم...😎🤣🤣🤣
انیو:))))
حرف نداشت💖💖💖💖💖💖💖✨✨✨✨✨✨✨✨✨💞♥❤♥❤🧡💋💗💘🎈💝
بوج بوج😍😍
پیرهن یونگی از قبل خریده شدس:/
اگه کامنت سیما رو پاک نمی‌کردم نه
ولی الان آره 😂
مین ته ته = ریحانه اوکی یادم میمونه😂
اوووه یسسس من عاشق اینم که حالا حالا تشریف داشته باشی 🔥🔥🔥😏

همین ؟؟ ای بابا 😩 آنیو

اخ عالی بود 

خب مسلما باید از قبل خریده بشه دیگ ... ینی چه ؟😂
فوق العاده مثل همیشه😘💜💜💜
😻😻😻😻💞
ببخشید خوده آهنگو نمیذارین؟ من خیلی دنبالش گشتم اما هیچ‌جا ندیدم همش منتظرم یه‌سایتی بزارش😣💔
سلام
قرار گرفت 
~.○ Min_ Nika ○.~
من ک برات نمیخرم😐😐😂😂😂😂
ولی من بوست میکنم اما از نوع تف مالیش
میشه مصاحبشون برای stay gold هم بزارین؟
اگه میشه ترجمه فارسیشم تو pdf بزارین
سلام حتما
خحهاعتغلعغبرلرنبممممیهقبلززززززززززززززززززززززززززززززززرذبینئاااااااطظک
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ئطحشحشئشمشحطنصنض 😭😭😭😭🚬
سلاممممم جیسوگیییی لینک مشکل داره آخه نمیتونم دانلود کنم
سلام چک شد مشکلی نداشت 
وای مرسی بابت لینککککک خسته نباشین عشقولیااااا
کومائووو *----*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.