بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS WORLD TOUR ‘LOVE YOURSELF: SPEAK YOURSELF’ SAO PAULO DVD

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۴ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۱۲
  • ۱۰۷۵۸

*کیفیت های 720 و 480 دارای هاردساب انگلیسی میباشد

کیفیت 1080 دارای هاردساب چینی میباشد

<پارت 1 کنسرت>

1:49:00

1080P | 2.2GB

720P | 1.2GB

360P | 225M

~~~

<پارت 2 کنسرت>

 44:00

1080P | 733M

720P | 466M

360P | 88M

~~~

<SAO PAULO CONCERT MAKING FILM>

38:00

1080P | 551M

720P | 350M

360P | 72M


دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۲۵ ]

کنسرت استرالیا رو بزار
الهه کوکی
سلام ببخشید من الان دو ساله سایت شما رو دنبال میکنم ولی تا الان سایلنت بودم
میخواستم بدونم شما اون کنسرتی که توی روز اجرا کردم و فکر کنم مال ژاپن بود رو دارین؟
میشه کنسرت ژاپنشونو بزارین . لطفا..🥺
سلام تو قسمت درخواستی درخواست بده
البته فعلا قسمت درخواستی ها بسته است
بچه ها بین همه کنسرتا کدومو اول پیشنهاد میکنید؟😍
تور فاینالشونو دوست دارم من 😻😻 و همینطور ومبلی
سلام میگم من نمیتونم هیچ کدوم از کیفیت هارو دانلود کنم برام بالا نمیاد
سلام چک شد مشکلی نداشت💞
سلام.وقتتون بخیر
قسمت ۱ دو کیفیت ۷۲۰ و ۱۰۸۰ رو نمیتونم دانلود کنم
سلام
میشه کنسرت پاریس سال گذشته رو بزارین؟
سلام 
تور اروپاشون رو قرار دادیم 
نمیدونم پاریس جزوش بوده یا نه
اما هرچی از اسپیک یور سلف منتشر شد رو گداشتیم (جز یه تور ژاپنیشون)
سایتت عالیه عزیزم مخصوصا اینکه بالاخره یه جا کنسرتارو با کیفیت بالا 1080 میذارن از کنسرت ضعیف متنفرم
عالی هستی که عالی میبینی💓💓💓💓
سلام ویدیو پلیی که باهاش این کنسرتوباز میکنین چیه ؟ من نمیتونم بازش کنم 😩 خیلی ممنون 💕
کی ام پلیر یا وی ال سی پلیر
سلام . ممنون از سایت خوبتون
میشه لطف کنید تور Speak yourself japan edition رو که به تازگی اومده رو قرار بدین ؟
مچکرم
سلام فاطمه جان 
اگر پیدا کنم حتما 
سلام جیسوگی خوبی؟
ببخشید کیفیت 1080, واسه اجرای اهنگا هم ساب چینی داره یا فقط موقع صحبتاشونه؟
سلام 
اسمت آهنگ مورد علاقه من بید

فقط موقع صحبتاشونه
زیرنویس ۷۲۰ انگلیسیه؟؟؟
کیعیت ۴کا ام وی on واقعا خیلی فرق میکنه اخه ۷۲۰ و ۱۰۸۰ من حداقل تفاوتشو حس نمیکنم😅😅
یس انگلیسیع

آخه فور کی دو درجه بالا تر از 1080 عه ، 
عین فرق 480 با 1080 
واسه همین خیلی حس میشه بخصوص اگر توی مانیتور بزرگ تماشا کنی
کاش بلک سوان هم فور کی میداشت ㅠㅠ
زیرنویس انگلیسی جداگونه ندارع؟
خیر فکر نمیکنم
خیلی بده که چینی نوشته؟ به نظرم هرچی وضوح تصویر بیشتر زندگی قشنگ تر. یک جیغی زدم وقتی دیدم موزیک ویدیو on رو با کیفیت 4k گذاشتی.
اونایی که انگلیسیشون خوبه و میخوان حرفارو بفهمن ، هاردساب انگلیسیشو میگیرن معمولا
ولی خودم به شخصه چون زیرنویس انگلیسی نمیخونم برام کیفیت مهمه 🤪
سلام عزیزم کیفیت 1080 قرار بود اضافه بشه.میشه لطفا زودتر بزاری ؟ مرسی عشق جان
سلام 
در حال اپلوده
فقط متاسفانه هارد سابش چینیه
نمیدونم چرا ۱۰۸۰ هارو جدیدا چینی میزاره
همین ویدیو هارو فقط داره
یا بازم هست
همینه
سلام عزیزم کیفیت 1080قرار نمیگیره؟
سلام شمیم شی
کسی درخواست نداده بود
فردا اضافه میشع💕
مگه توی تورلاویورسلف سپیک یورسلف برزیلم رفتن؟؟؟ چرامن نفهمیدم!! 🤔🤔مگه سائوپائولو پایتخت برزیل نیست درست میگم دیگه؟ 😂😂
اشتباه نامجون تو قسمت ۹۴ رو نکن 😂
پایتخت برزیل برزیلیاسا
کامسامیدا جیسوگ شی...
چونمانه یوو ته شییی😻
زیر نویس فارسی نداره
ن متاسفانه :(
مرسی شاتوت🤭
عشقی که نسبت به شاتوت داشتم نسبت به توهم فوران کرد🙂🙂🙂
😻😻😻🍇🍇🍇🍇🍇
Speak yourself کدوم البومه ؟؟؟
love yourself و face yourself نیست مگه؟؟؟؟؟
speak yourselfدیگه کدومه من هنوز اینو نفهمیدم!!!!!!!!○_○!!!!!!!!!
کنچانا بزار خودم میگم بهت😎
فیس یور سلف ، آلبوم ژاپنی بی تی اسه
و اسپیک یور سلف ، اسم تور بی تی اسه . که اهنگهایش شامل البومای هر ، تیر ، و انسره
تور لاو یور سلف خالی ، اهنگهای البوم انسر توش نیست
هیتر گوه :|
خدایا اگه بهم نت مفت بدی قول میدم همه نمازامو بخونم
روزه هم میگیرم
حالا روزه رو قول نمیدم ولی نماز میخونم
با خدا شرط بندی نکن 
اگه راس میگی قبل از نت مفتی نماز بخون . والا 
واااای جسیوگ
تو عالی ای
🧡💛♥️💜💚
ای بابا خجالتم نده 😁💜💜
سلام ببخشید زمانشون چقدره ؟؟؟؟؟
سلام کیانا شی
زمانارو به پست اضافه کردم 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.