بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۷ ]

😍😍😍😍😍
اصلا استایل NOT TODAY و MIC DROP عاااالیه
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
بسی مرسییییییییی سیماااااااااااااااااا😘😘😘😘😘😘
تازه اومدم استیج میکسارو درو کنم ببینم 😋
خوشم میاد از سلیقت 🚬🚬
خواعششش از طرف سیم
سلام
من نمیتونم دانلود کنم . این مشکل از طرف منه ؟؟
سلام
اره فک کنم مشکل از توع چون الان چک کردم و مشکلی نداشت ^^
تبلیغات رو رد کن تا ب لینک برسی
سلام میتونی همه رو با پینکو فایل بزاری من نمی تونم دانلود کنم،،، مرسی
سلام
اینک پیکو آپ شده ولی اگ بقیه برنامه ها منظورته نه نمیشه چون محدودیت حجمی داره پیکو بعلاوه کلی دلیل دیگ ک نمیتونیم اونجا فایل آپ کنیم
ایول مرسی 💜💜💜💜💜💜💜
.
ووووییییی تنکیو سما شییی افق کدوم وریهههه😐🌽🍄🍑🍐🍉🍈
خواهش میکنم
سمت راست منه 😂
تموم استیج میکسایی که میذاری محشرن
ممنون💖
.
جون مادرتون وقتی این bts in the soop اومد سریع با ساب فارسی بزارین هر قسمتو😭پلللیییززز
من سندرومه ریلیتی شو‌عه بی‌تی‌اس دارم😂دیر بشه اذیت میشم😂😂🔥
باشه
بخدا ما هربرنامه ای بیاد میذاریم 😂
ای بابا 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.