بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

خواهش 😶😗🙃🙂💜💖☺️
.
اوکی از این بعد دوباره شروع میکنم بگم 💖💜
آخه این چن مدت امتحان داشتین واسه همین زیاد کامنت نمیزاشتنم😶🙂🙃☺️
مرسی که درکمون کردی 😭😭💞
سیمایی واقعا کرونا گرفتی😶
ایشالله هرچی زودتر خوب میشی نگران نباش 🙂🙃☺️
مرسی بابت پست💜💖
اره واقعا 😂
مرسی نرگس جونی
دیگ بهم نمیگی لرن کرین بذارم منم نمیذارم 😂
قرار نگرفتنش تقصیر توعه ها 😂
هققق عرررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پسراموووووووووو چقد بزرگ شدنننن بچه هامممم عرررررررررررررررررررر
دقت کردی کوک چقد قد کشیده؟ صسشزصشزشطضشطقصسزثسش
ولم کنین بزارین عررر بزززننننمممممممممممممممممممممممممممممممممم



سیما حالش چطوره؟
اره تو این استیج میکس تکاملشون به وضوح قابل مشاهدس


سیما خوبه **---**
سلام دانلود نمیشه فک کنم فیلتر شد..



مگ میشه؟ 😳
سیماا شییی چطوریییی ندا بده....:(((((
خوبم ته ته شه
تنها تو اتاقم قرنطینم
اومدم کامنترو جواب بدم
حالمم خوبه نگران نباشین
BTS Make it right -「LOVE YOURSELFPEAK YOURSELF – JAPAN EDITION」از بی تی اس
با کیفیت 1080 برام بزارید ممنون
این چیه؟ اجرا؟
وااااااییییییییییی خداااااااااااااااااااا خیلی ممنون😍😍😍😍
.
سلام سیم. خوبی لاو ؟؟
موقعی که شنیدم مریض شدی، خیلی ناراحت شدم. یا بخام بهتر بگم گریه کردم😢.
دیشب میخاسم کامنت بزارم ولی نتونستم. نمیدونم کامنتمو زیر پرفورمنس جدید یور آیز تل رو دیدی یا نه. فک نمیکردم کسایی که خیلی دوسشون دارم مث تو، مریض شن.
چند وقت پیش پسر عمو بابام، فوت شد. من خیلی دوسش داشتم. بخاطر همین یکم رو مود نیسم. دیشب عم که جیسوگ همچون خبری داد، حالم بدتر شد. تا ساعت ۳ صبح بیدار بودم. خابم نمیبرد. واقعن نمیدونم چجوری بهت بگم که الان خیلی نگرانتم:(
لطفا مواظب خودت باش. هم ما و هم پسرا بهت احتیاج داریم.
انشاالله که خفیفشو گرفته باشی و زودتر خوب شی.
انشاالله خالت عم زودتر خوب شه❤
خیلی سارانگه❤💜
و بابت هر کاری که تا الان تو این بلاگ کردی، گامساهاب‌نیدا❤
We need you, girl;)❤

❤We love you a lot❤

بورراهه❤❤ فایتینگ❤❤ آنیو سیم سیم سارانگ❤❤

We still need you. So......don't give up:). You know that we love you a lot. Be cause you're a perfection girl😍. Take care of yourself, and in future you can meet BTS, specialty Jungkook😍😉😊
I just can pray for you, love❤
Be brave.
We will defeat corona virun together👊
So fighting👊👊💜
An nyeong nae salang💜💜❤❤
سلام عزیزم
خوبم مرسی
بنظرتون جیسوگو بکشم که همرو نگران کرد؟ -__-
ایگو دیگه مریضیه دیگه ممکنه بگیری
ولی خب مواظب باشین خیلی، تنگی نفسش خیلی بده 😭
الهی خدا بیامرزه:((
چشم سعی میکنم بهتر شم
ممنونم
لاو یو توووو

...
معذرت می‌خوام سیما که ناراحتت کردم😭😭😭😭😭😭😭
پُستِت خیلی خوب بود...کومائؤ🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
من ناراحت نشدم نگین شی کنچانا 

.
ایول مرسی 💜🤩😍
.
سلام سیما جون خوبی؟؟؟🙂
تو واقعا کرونا گرفتی یا جیسوگ مسخره بازی در اورده؟؟😞😞😞😞😞
میانه جیسوگ🙏
سلام نگین جان

این چیزیه ک مسخره بازی داشته باشه؟ -_-
سلام ببخشید هیچ کدوم از لینک هاتون جدیدا برام باز نمیشه ران هم باز نمیشه لطفا رسیدگی کنید
سلام حنانه جونی
چک شد مشکلی نداشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.