بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS MIC Drop Stage Mix

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۳۱ تیر ۹۹ ، ۰۰:۰۰
  • ۴۰۳۰

دانلود استیج میکس  MIC Drop 

ورژن یک (کامبک استیج):

1080P | 158M

720P | 103M

~~~~~~~~~~~~~~~

ورژن دو:

1080P | 126M

~~~~~~~~~~~~~~~

ورژن سه (MIC Drop Remix):

1080P | 173M


To My Best Friend 😍

(ِهمونی که مایک دراپ ترک مورد علاقش تو آلبوم هر 💕🥰)

.

پ.ن: ورژن یک پربازدید ترینه، ورژن دو رو خودم بیشتر دوست دارم، ورژن سه هم ریمیکس مایک دراپه ^^

پ.ن۲: جیسوگ: من از ورژن ۳ خوشم اومد ، به شدت پیشنهادی

 

دسته بندی :
 Stage Mix & FMV

دیدگاه ها [ ۳۰ ]

همه ورژن ها و همه کیفیت ها 😥
ورژن 2و3رو اصلا نمیاره برام
ورژن یک هم تا نصفه میاد 😭😭😭
باشه عزیز  چک میکنممم 
فکر کنم لینک ها خرابه :(
میشه چک کنید؟؟
چون حتی با گوشی هم دانلود نمیشه :(
ممنون :)
عزیز کدوم ورژنش ؟؟
من همین الان ورژن یکو زدم اوکی بود 
کدوم ورژن و کیفیت مشکل داره برات؟
سلام هیچ کدوم برای من دانلود نمی شه :(
چی کار کنم؟؟
عزیز مرورگرتو عوض کن 
سلام خسته نباشید ورژن ۲و۳ هیچی نمیاره فک‌ کنم لینک ش خرابه
اره خراب شده

ویدیو رو ندارم ک دوباره بذارمش 
بچه ها اگر کسی داره میتونه برام آپلود کنه و لینکشو بده؟ 😭😭😭😭
سلام
نه دیگه یه جوری حلش کردم...😘😘😘
اوکی
سلام...
ممنون واسه کمکت 😘گرچه همچنان هنوز همینو میگه..اما یه طور دیگه دان کردم...
من میخواستم موقع کامنت گذاشتن ازشون استفاده کنم که دیگه نمیشه..🙁
سلام 
ای بابا ... نمد چرا اینطوری میشه
تو خود سایتش از ادمینش بپرس
سلام عزیرم
کوماوو😗...ولی این کار رو که کردم باز شد،ولی میگه که(مطلبی وجود نداره)😒
سلام
حتما نصف و نیمه دانلود شده
سلاااااام
چومّلیو؟؟!!🤔
آره میخواااااااااااااااااااااام😘😘😘
خب رو استیکرم کلیک راست کن و اوپن وید نیو تب رو بزن
وارد یه سایت میشی
خودش همه چیو توضیح داده
سلااام
بگو دییییگه نامرد😀🙏🙏
من با لب تابم همیشه کار میکنم و کامنتامم با لب تاب میزارم...
و مرورگر کرومم دارم...حالا بوگو چیکار کنم🙏🙏
چه بل یو🙏🙏🙏🙏🙏
اینارو میتونی تو جواب دادن کامنتا استفاده کنی و توی پست هات
نمیشه باهاشون اینجا کامنت بذاری بیب
ولی اگ بخوای میگم بهت

.
سلااااام
میشه یه سوال بپرسم...موقعی که جواب کامنتارو میدی من دیدم گاهی اوقات عکس میزاری..چطوری؟؟؟؟؟؟؟🤔🤔
من هر کاری میکنم که گاهی اوقات واسه یه کامنتم عکس بزارم نمیشه..😞😞😞
چطوری بزارم؟؟؟؟؟اصلا میشه که منم بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🤔🤔
هلو
دیگه اونشو خودم میدونم 
.
اینا عکس نیستن استیکرن و باید کامپیوتر داشته باشی و مرورگر کروم
الان دیدم
هر دو ورژنش باحال بود اما اون اجراهایی که من دوسش داشتم رو نزاشته بودن😭 مخصوصا ورژنی که با استیو بیرون دادن
جیسوگ:خاک برسرت سیماااا
که جواب منو ندادی!!!!!!!!!!!!!!!!!
ینی واقعا درسته که خودم جواب خودمو بدم ؟؟؟! :|

سیما: اولشم چشای باباقوریتو اگ از اول باز میکردی میدیدی ورژن 3 ریمیکسه ک سر این موضوع صحبت کردیم 😂
دومشم خاک تو سر خودت ک جواب منو نمیدی :/ سایت نبودم ندیدم تو چرا جواب نمیدی نکنه گوشیتو کلا نگاه نمیکنی 😭😭 دیگ گریمو از دست دادی تقصیر خودته😓

پَ. نَ: جواب خودتو پاک کردم ک بفهمی جوابتو دادم 😀
مایک دراپ زندگی منه!!!
اولین رقصی بود که توی یک روز کامل یاد گرفتمش..لعنتی خیلی عالیه !!

یاا دیشب یه خواب دیدم صبح پشمام ریخت:|
خواب دیدم اسم ترک تهیونگ توی این آابوم کلاس ئه و اسم برای جونگ کوک پیکچر:|
آیا بخاطر فیم خوندم زیادیست؟:|
مییییییی تووووووووو
من تلاش کردم ک یاد بگیرم اما نا موفق بود 😂

عههههههههه چی؟؟؟؟؟؟
شت!!!!!!! ترزنترلنبیدنم 
به احتمال زیادددد
سلام
مرسی که میکس استیج مایک دراپ رو گذاشتی من خییییییییلی دوسش دارم...اونقدر که حتی رقصشو هم یاد گرفتم☺☺☺
کوماوو😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
💙لابیووووووو🤪😻🌴
💛
و سلامی دوباره
ممنون عالی بود...میگم شماهم دقت کردین که توی ورژن یک اولش اسمشون رو با صدای بلند میگن خیلی باحاله ...
یسسسسسسسسس دقت کردم 
سلاااام جیسوگ شه و سیما شههه
چه طوریاییننن ؟ 😂
واییی من عاشقققق این میکس استیج هام ... وقت داشتین بیشتر بذارین ✨


جیسوگگگگگگ !!! این عکس تهیونگ رو گذاشتی پروفایل دق بدی منو ؟ نکن با قلبم این کارا رو نمیدونی ضعیفه قلبم تو این مواقع ... یهو دیدی مردم دیگه نبودماااا 😑
سلامممممممم
به به محدثه اومده

یسسسسسسس از کجا فهمیدی؟؟؟😂😂😂 نهههههه خدا نکنهههه عه
مرسی 💖 🙂 🙃☺️😗💜
😻😍😘
سیماااا یه سوال
دوستت مریم ترک مورد علاقش تو این آلبوم مایک دراپه؟
Beautiful! thanks CMol
Your Welcome babeee
꓄ꁝꋬꋊꀘ ꌦꄲ꒤ ❤
حالت بهتر شده؟
واییییییییی خیلی ممنون چقدر خوبه که دارین استیج میکس ها رو هم میذارین. لطفا میکس استیج های قدیمی تر و بقیه ی اجرا ها رو هم بذارین.💜💜
.
ورژن سه دانلود نمیشه لطفا چک کنید
جدا؟ مشکلی نداره ک لینک
سلام
واقعا خیلی خوووووبید بهترین سایتیه که تو عمرم دیدم 😻👍💖💓💜هر چقد تشکر کنم کمه
خیلی حرف داشتم ولی یهویی به مغزم زد براتون کامنت بزارم 😂😅
از این به بعد منو زیاد میبینید 😂😂😂
بغیر از این که خیلی سریع هستید و همچی رو میزارید، برخوردتون هم عالیه با کامنت ها 😍😍
اصن من میام اینجا حس آرمی بودن دارم اینجا خیلی انرژیش مثبته 💚💙💛
این استیج میکس کیفیت دیگه ای نداره؟؟سر نت با همه درگیرم 😂😂😅😢😢
فک کنم اینجا تنها دوست منه که آرمیه ، من اصن دوست ندارم ک بخاد آرمی باشه 😂😂😑😐
مرسی مرسی مرسی دوستون دارم 😍😘😗❤
تا کامنت بعد بای 😂😂😂💓❤💜

هلوو ارموآ شه 
لاویوو سو ماچچچچ
اصا اینجا انرژی مثبت میپاچه بیروننننن از بس همه ارمی ها خوب و باحالنن
آها این استیجو سیما گذاشته و من جیسوگ اشتباهی نظرتو دارم جواب میدم 😭😭
کِنچانا کِنچانا یا بالاخره یکیو ارمی میکنی یا یکی نزدیکت ارمی میشه یا هیچ کدوم که در این صورت ما که اینجا هستیم پس ککجنما
ئیخسنسئسدسئ لابیوووو💞💞
سلام جیسوگ شییییییی واقعا مرسیییی بابت گذاشتن اجرای استیج مایک دارپ باسه ورژن یعنی توسه راهه موندم کدوم دانلود کنم هههه
سلام کوکمین شههه چونمانهیووو
البته سیم سیم گذاشته 😂 و منم تو سه راهی قرار داد ولی اخرش ورژن دو رو گرفتم 
حجم دیگه‌ای نبود سیما؟؟؟
مرسی.💔😑💗
من باید تا ۷ مرداد صب کنم:) از نتمون حدود ۱ یا ۲ گیگ مونده. نمیتونم چیزی فعلا دان کنم!
حداقل ۷۲۰ میزاشتی برا ورژن ۲ و ۳! ۴۸۰ نمیخام.
بازم دستت درد نکنه لاو💗💗


پ.ن : اینو لطفا شخص مورد نظر دقت کنه! Kookii. من واقعا خیلی ناراحتم. امیدواریم هرچه زودتر حال خودت و پدرت بهتره شه. ما حالا حالا ها میخامت. پس مقاومت کن. سارانگه یو💙💙
خواهش از طرف سیم 💓
وااای دستتون دردنکنه من عاشق این اهنگم
خواهش
میتو😭😭💞
خیلی خفن بودن😻
گومائو 💜
پروفایلمون سته😻🔥🔥
واییییی خدا من عاشق میکس استیجم خیلی خوبه خیلی خیلی خیلی ممنونننننن💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍
خواهش دسمسئسنسخیمنط😻😻😻😻
هو ایز یور بست فرند؟
ایتز مای کوئزشن تو
ایا فرست؟*-*سیمولی بهم بگو ک فرستم هق هق هق
از اول دلم میخواست فرست باشم ککک
متاسفم 😂
اجراهای میک دراپ ی چیز بینظیری بودن اصننننننننن
مایک دراپ کلاااااا فازشششش یه چیز دیگسسسس بین همه اهنگاشون (مایک دراپ و نات تودی دوتاش)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.