بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۶ ]

سلام
ادمین های عزیز توروخدا منو راهنمایی کنید😫 هرچیز جدیدی که آپلود میکنین من هیچجوره نمیتونم دان کنم اونایی که قدیمی هستن میشه ولی جدیدا اصلا نمیشه دان کرد 😭😭😭😭😭😭😭 همش ارور میده اصلا صفحه دانلود برام باز نمیشه 😭😭😭
سلام
بخدا ک همین الان امتحان کردم و درست بود
دوباره با ی مرورگر دیگ و دستگاه دیگ امتحان کن
ایییییگو
من عاشق و دیوونه این اهنگم اگه ام وی داشت من به تنهایی میتونشتم بیش از یک میلیون بار استریم بزنم..

به جان تو😂



اصلا خیلی دوسش دارم واقعا نمد چجوری بگم💜♾
من عاشق رپ شوگام تو این آهنگ :)))))


.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من آرمی شی هستم گفتم بهتون منو به خاطر بسپارین ههههههههه
عاقاااااااااااا دیدین قراره فیلم برک د سایلنس همه جای دنیا اکران شه؟
همه جا حتی عراق و عربستان بجز اگه گفتین...
ایران ******* ** ******
عاقا بیاین پولامونو بزاریم رو هم بریم کرههههههههههههههههه
خوشبختم آرمی شهه
یس یس دیدیم
آه ...
هِلووو
چرا دان نمیشه؟؟؟؟؟؟
های
نمیدونم لینک ک سالم است
دوباره با ی مرورگر دیگ امتحان کن
به قول جیسوگ لابیوو☺️🙃🙂😗💖💜😶
.
من هر چی ادامه مطلب میزنم واسه ران یه صحفه سفید میاره
چرااااااااا؟؟؟؟؟
نتت ضعیفه فک کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.