بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

من یه ساله که ارمیم🙂💖🙃 ولی اولین آهنگی که تونستم باهاش عین بچه آدم بخونم این آهنگ بود 😶💜😗☺️
😂😂😂 آفرین خودش کلیه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خا مطمئن باشم خوبی؟؟؟


** *** **** ***** *** ***** *** **** ***** *** *** ***** * ***** *** * * *** * ***** *** ******** *** *** ***** *****
سحر به جون خودم میخواستم بپرسم از مبینا چخبر بعد پشیمون شدم گفتم چقدر بیشعورم چرا خودم نمیرم سراغشو بگیرم -__- ولی نه کلا حال ندارم آنلاین شم برای همین زیاد از کسی خبر ندارم
یا خدا ایشالا ک خیر باشه 😶😶😶😶
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 عاشق میکسااااام
در گوسته خود نمپنجم تا دان شه ببینمش😭😭😭😭
در گوستت خوشحالم ک نمیگنجی 😂
آن رو هم ببین
سلامم سیممم خوبی؟ بهتر شدی سیم؟ وضعیتت چتوره.؟
هلوو سحری
ایم فیلینگ جاست فاین فاین فاین
تو چطوری؟ 
عرررررر فایر رو یادم رفته بود مرسی که قرار دادید و همچینین بخاطر استیج میکس بلاد هم ممنون💜
.
سلام خیلی ممنون که استیج میکس ها رو میذارین میشه لطفاً استیج میکس ها رو تو قسمت طبقه بندی موضوعات بذارین؟ممنون💜
سلام مریم جون
خواهش میکنم
تو قسمت اجرا ها گذاشتمش 
میدونی چقد آهنگ فایر و دوس دارم 😶اندازه بقیه اهنگاشون 😉😁
ممنون🙃☺️😗🙂💖💜
فایر دومین آهنگی بود که ازشون شنیدم
بسی خاطره دارم باهاش
جفت لینکا ۷۲۰ عه فک کنم...من دو دفه امتحان کردم :(
اصلاح شد
مرسی ک گفتی
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ
واو چه خفن
..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.