بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

امیدوارم همینجوری باشه که تو میگی ... :)
دویست درصد همینیه ک میگه


اگ بر اساس مومنت باشه من قبلن با 30 نفر همزمان بودم😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** **** ***** ****** *******
**** **** ** **** *** **** *** ** ***** ****
**** ***** ******* ***** *** ********* ** ***** **** **** ** ***** *** *** **** ** *** **** *** ***** **** * **** ******* **** **** ******* **** ** **** ******
**** **** *** *** ****** ******
سلام هیچ کدوم اعضا ریل نیستن

سر اون کامنت هم گفتم نمیدونم طرفدار کدوم شیپ باشم
وگرنه اصن ریل نداریم ما :|
لابیوو تو🙃🙂☺️😶💜💖😗
 ಥ⌣ಥ💜
من نمیتونم دانلوددد کنممم:(((((
وه؟
لعنتیه حساس😂😂😂
نکن با من اینکارو😐😂😂
کی حساسه؟
اوووووفففف کیم فاکینگ تهیونگ😈بخورمشششش😁توله سکسی خوردنی😈😂😂
باید میزاشتم سیما این کامنتتو تایید کنه 😒💔
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍💜❤❤❤❤
ㅠㅠ💞💞
مرسی☺️🙂🙃😗 😶💖💜
لابیوو
عر=")
:")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.