بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

اما خوب من دارم😂😂
ایگوووو خوبهه 😍😍😍
من عاشق این آهنگم من فدای صدای جذاب و بااحساستون برمممممممممم
چال روی گونه ات غیرقانونیه غیرقانونیه ای خدااااااااااا چاللللللللللل گونه هم نداریمممممممم هههههههه
سیم شیییی جونم چال گونه داری یا نه ههه
سیم سیم شییی جونم از جیسوگ هیونگ بپرس چال داره یا نه
تو پنهانش می کنی ولی وقتی میخندی میشه دیدش از کجا امدی دروغ نگو مطمینم تو یه فرشته ای جونگ کوکا جونممممممممممممممم البته همه اعضا بی تی اس فرشته ان
سیم سیم فانتینگگگگگگگگگ خیلییییییییی عشقییییی


آه منم ندارم رو گونه هام 
از جیسوگ چرا بپرسم وقتی دیدمش 😂 جیسوگ هم نداره ولی وقتی میخنده تو خط خندش چال میشه

.
اَنیوهه سه یو
چرا دان نمیشه🙁🙁..لینکش مستقیمه؟؟
هلو
نه لینکش مستقیم نیست
چرا دانلود نمیشه؟ خیایا دانلود کردن ک
تبلیغات رو رد کن تا برسی ب لینک
مرسیییی مریییییییییییییییی مرسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
.
سلام عزیزم. میشه زیرنویسشم قرار بدین
سلام
نه متاسفانه نمیشه چون نیستش و ساختنشم وقت گیره
چرا روش کلیلک میکنم صفحه رو باز نمیکنه ؟؟؟؟
دوباره امتحان کن
مرسی 😗🙃🙂☺️💖💜
💞💞💞💞
آغا ران زیرنویسش کی میاد ؟
گذاشتم
بیان هنگ کرده بود برای همین طول کشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.