بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

salaammm

dostan Link 720 in ejra moshkel dare...aslan safheye 10ad ro ham nemiare

mamnoon azatoon

مرسی ک گفتی
ولی ندارم ویدیو رو ک اصلاح کنم

بچه ها اگر کسی داره ویدیو میتونه برام آپلود کنه و لینکشو بده؟ 😭😭😭😭
سایفر خیلی دوست دارم 😗☺️💖🙂🙃😶💜
آخ منم
عزیزم نمیخواد تایید کنی نظر قبلیمو خودم فهمیدم . بازم میگم سایتتون بهترینه واقعا عاشقتونم💜💜💜💜
.
ززژژژژآآآآآآآاآآآآآآآآآاااآآآآآآآااآآآاآانننننننننننننننننننننن
.
I love myself I love myself...
سلام اونی/اوپا میشه بگی چه جوری کره ای یاد گرفتی؟ منظورم اینه که کلاس رفتی یا با نرم افزار یاد گرفتی و اگ نرم افزاره میشه اسمشو بگی؟ 😍ممنون مرسی

بعد یک سوال فرق تلفظ 왜 و 웨 چیه؟
سلام
من خودم بیشتر از سریالا یاد گرفتم
تو اینستا هم کلی پیج هست
برنامه یا سایت memrist هم هست

ببین همونطور که ما املا های مختلف داریم اونا هم دارن. مثلا ما "و" داریم و " ُ " و تو کلمه های مختلف وابسته به املاشون ازشون استفاده میکنیم
وای خداااااااااااااااااااا مرسییییی😍
.
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
عاااااااااااوووووووو
چقده کووووووووووولنننننننننننننن
مای پشمز عار فلایینگ :"/
.
ایا استیج میکس دیگری مانده که نگذاشته باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اری میک ایت رایت
#پررو😐
پ.ن:لعنتی ...گشادت را جمع کن و خودت دنبالش بگرد😐
خیلی هست ک نذاشتم
میذارم ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.