بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Blood Sweat & Tears Stage Mix

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۰
  • ۱۹۶۴

دانلود استیج میکس Blood Sweat & Tears با دو کیفیت:

720P | 62M

1080P | 113M

.

.

اولین ام وی ای که دیدم بود، و من هرچی میگشتم تهیونگ رو پیدا نمیکردم...

خدایی خیلی تغییر کرده بود اینجا

. 

دسته بندی :
 Stage Mix & FMV

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

جیسوگ شی و سیمول شییی. منو به خاطر بسپارین بعد 5 ماه ساین این کردم بتونم کامنت بزارممممممممم. اسممو نمیگم ولی به من بگین آرمی شی و این لقبو به کس دیگه این ندیننننننننننننننننننننننننننن کوماووا
خب بگم که این سایت عالیهههههههههه شما نبودین من چیکار میکردمممم؟لاو یو بایییی
البته اونایی که ثبت نامم نمیکنن میتونن کامنت بزارنا 

لاویوووووووووووووووووووووووووووووووووو
مگه میشه این میوزیک ویدیو رو ندیده باشم😶😶اصلا تو فرهنگ ارمیا نیست همچین چیزی 🙃🙂
فک کردم تو ویدیو یکی از اجراهای استیج میکس و میگی که تهیونگ تغییر کرده☺️😗
💜💖
بلی بلی
خیلی خیلی خوبه دستتون درد نکنه
خواهشششش 😍💞
واقعیتش این ام وی دومین ام وی بود ک دیدم از بنگتن و دیگه خلی دوسشون داشتم💫🍭اولین ام وی که دیدم فک کنم سیو می بود😐ولی نمدونم چرا آرمی نشدم اونموقع😐😂ولی آهنگشو همش میگوشیدم🍒
عجب ... منم اون اول اول اول از سیو می خوشم نیومده بود 😂😂
چرا اینایی که تو یه سرور جدید آپلود میکنید رو من نمیتونم دان کنم چیکار کنم؟؟؟
چرا آخه ؟
پیکوفایله
ما اکثر زیرنویس هارو هم توی همین میزاریم
نظریه برای اینکه تهیونگ و پیدا نکردی ندارم چون هنوز ندیدمش 😶😶ولی بابت پست مرسی☺️🙃🙂💖💜😗
جدییییی؟؟؟؟؟؟
چطور یه آرمی همه موزیک ویدیو هارو ندیده 😭
خواهش میکنم
من یه سوال واسم پیش اومد... چرا باید اون همه تبلیغاتو رد کنیم تا به لینک دانلود برسیم؟! نمیشه یه کاری کنین وقتی روی دانلود میزنیم یه راست بریم توی آپلودبوی؟! :)
میتونیم اینکارو کنیم
ولی اینکارو نمیکنیم
چون که تبلیغات برامون درآمد زا هستن، و خب منو مامان بابام از خونه بیرون میکنن اگ این همه نتو خرج کنم -_- مجبورم از یجا در بیارم مگه نه؟
شماهم با رد کردن چنتا تبلیغ حمایتمون کنین
مرسیییییییییییییییی🤩🤩🤩😋💜💜
.
آبجیم : مژمژدژمیدیمدیمژپببکمدبژمدبکمژبدبمتانرانتا. اولین میکس استیجی رو که دیدم، خیلی خوشم اومد و خیلی خفن بود.به علت علاقه شدید و کششی که به سمت آهنگ، موزیک ویدیو، اجراها،دنس ها، ادیت های مختلف و... بلاد فاکینگ سوئت اند تیرز دارم، یه مکیس استیجش برای کامل شدن فن گرلیم کم بود که اونم به لطف شما اضافه شد.
مرسی بابت کامل کردن کالکشن ارزشمند بلاد سوئت اند تیرزم. برم بقیه فن گرلیمو با این میکس استیج کنم. بای😢


خودم: مغسی لاو. خیلی گامساهاب‌نیدا. ولی ما راضی نیسیم انقد فعالیت داشتی باشیااا!
قرار بود که استراحت کنی! خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون سیمایی💜💜💙💙
لطفا لطفا یکم عم به خودت استراحت بده.
آره استیج میکسا خیلی خوبن ^^

اول اینک استراحت به من نیومده، بعدشم پست ها انتشار در آیندن دونت ووری💓💓
خیلی به توان ان خواهش میکنم

ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
عر
عر
عر
یکی منو بره کره عح :"/
.
وایی منم اینجا اصلن نمیشد شناختش فیسش تغییر کرده بود
.
دقیقا منم همینطور من وی رو از روی چشماش می شناختم که رنگ لنزش جوری بود که حالت چشماشو هم عوض کرده بود😁
.
اره خیلیی O_O
.
هم فرست سین...

̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿


















༼ʘ̚ل͜ʘ̚༽
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.