بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۱ ]

سلام .🤗برنامه ها و مصاحبه های ژاپنی اخیر پیرا رو نمیزارین؟
سلام قرار گرفت
😂جررررررررر
😂😂😂
سلام میگم اون اجرایی ک اعضا میشینن رو صندلی و می‌خونن، boy in luv نیستااااااااااااااا
Just one day هستش :)))
آها آره 
تو بی حواسی نباید کامنت جواب بدم 
سلام نازم نه بابا اون نیستش
خودم فهمیدم کدومه اسم اهنگش Just One Day هستش
تازه رفتم ام ویش هم دانلود کردم از دیروزه دارم کلی باهاش حال می کنم جات خالی
مرسی بابت سایت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشملتتتتتتتتتتت و زحمت هایی که می کشییییییییییییییییییییی قربونت بشم من
اره اره 
حواسم نبود 
منم بعد صبح خواب دیدم ولی خیلی بد بووووود😭😭😭😭
دعا میکنم دفعه بعدی خواب +22 ازشون ببینی غصه این خوابه رو نخور پس 😂
واو عالی بود مرسی
یه سوال شما این مصاحبه ژاپنی جدید بی تی اس و همینطور اجرای بلک سوان جدیدشون که لباساشون خشگل بود رو نمیزارید برای دانلود تیکه هاشو از اینستا فقط تونستم ببینم :(
یکیم مموری 2019 که تازه اومده توروخدا اگه میشه برای دانلود قرار بدید ممنان
کومائووو
قرار گرفت 
جون من از الان مموری 2019 رو درخواست ندید ، چون هنوز پکیجش تو پیش فروشه و هنوز منتشر نشده تا بخواد منتشر بشه و بعدش من پیدا کنم و بزارم سی روز دیگس
وای مرسی استیج میکسا خیلی خوفنننننن
استیج میکس بیشتر بذارین پلیز :))))
خواهش 😻💞
سلام جسوگ شه^^
چند وقته نتمون تموم شده نتونستم بیام وبTT دلم تنگ شده بودXD
وییییییییی خیلی خفن بود اینTT
بتتبتسخختثصهقه
کلا بلک سوان خ خفنه
سلامممم
از بس خودمم تو سایت نیستم متوجه نشدم ک 😂
بلک سوان خیای برام جادوییه :) خیلی دوسش دارم کاش از این جور آهنگا بیشتر بخونن
اصا بلک سوان شده کراشش هممونننن


(البته وی همچنان خودرا با آهنگ اوک خفه میکند)
سلام اونی جون خوبی
قربونت بشم می گم میدونی اسم اون اهنگی هست که رقصش یک جوریه که اعضا میشینن رو صندلی بعد جین و کوکی هم یک گل دستشون میگیرن تو BANGBANGCON THELive 2020 هم اجرا کردنش فکر کنم 19:28 برنامه بودش که اجرا کردنش
میدونم عجیب و غریب توضیح دادم ولی امیدوارم متوجه شده باشی :)
سلام ایرین جونییی
BOY IN LUV عه
وای
خییییییییییییییییییییییییییییلی جیگر بود
تیرهایالخسیالر وطی خیلییی
عالییییییییییییییی بودددددددد
عررررررررر😢😢😢😍😍😍😍😍
 ಥ⌣ಥ💜
🥺آه من باز قفلی زدم رو بلک سوان که
خعلیی خوب لهنتیییییی خیلییی🙃❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
نکش خودتو فقط😂😂
دیشب خواب دیدم جی هوپمون مرده T_T یه عالمه گریه کردم
واااای من جیییننننن
قشنگ درکتتت میکنممممممممم 😭😭😭😭
چ جالب دوتامون باهم دیشب خواب دیدیم 😭😭😭😭😭😭😭 ولی مال من بعد از اذان صبح بود پس بی تعبیره 
مث همیشه عالیییییی😍😍😍😍😍😍😍
فقط سیما یه لطفی در حق من کن لاو. آبجی تازه آرمی شده من، بعد از دیدن میکس استیج فیک لاو گیر داده بگو برا بلاد سوئِت اند تیرز رو هم درست کنن:\
یه کارش کن بی زحمت لاو💜💜
بوررانگه💜( چرا گفتن سارانگه و بورراهه جداگانه انقد سخته که میام یکیش میکنم؟؟)
گامساهاب‌نیدا💜💜
.
فیک لاو تو سایت هست، بقیه هم بزودیی
😂😂
خواهشش
آه
سیمولا شمام اینجایین
من دارم از ذوق میمیرم😶😢😍😍😍😍
بابت اجرای بالاهم ممنونم😢😢💓💜
هلووووو مومو شی
از اشنایی باهات خوشبختم
هانیه خره *-*
زفسفزسفزیرعیعربهذبذلهلذذلهدلخدلخداخدلخبعرسففطص4طثزث6ره8خو😭😭😭❤😍😍😍😭
خواهش میکنم هانیه خره 😂 
بووووووسسسسسس به کلت.
😻😽💞
エルハ ~엘리
عررررررررر اجبجاسفجسافسحابحبساسحااحسبسسجهبسجفخخسفجسبجهجفسهفسجهطفحححیبیحT-----------T
این اهنگ عررررر داره فقط عررررر
نیکصمنسدسددسکشکشوسدشککش
فرست؟
انیو سیمول شی(اره دیگه؟)
خععععععععععععععلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود عشقمی
مامانم گوشی رو ازم گرفته بودننم دراومد این دوروز
دوبارهههههههههههههههههههه برگشتم
یسس
انیو از طرف سیم 😂
عه پس برم ببینم
وهههه؟ چی کار کردی که ازت گرفتنش 😂؟
خوش برگشتی 
وااااااای من عاشق این میکس استیجام.... خیلی خوبن
کومائوووووووووو
(๑•ᴗ•๑)♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.