بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

مرسی🙃🙂☺️💖😶💜😗
خواهش 😻
امیدوارم حال سیما جون هر چه زودتر خوب بشه و سالم و سرحال باشه 💜💜💜💜💜
کومائوو
خداروشکر بهتر شده 
وایییی شددددد😍😍😍😍😍😍
ممنون عزیزممممممم خیلی ممنون فایتینگگگگگ😍😍😍💜💜💜💜💜
فایتینگگگگ💞😻
اها ببخشید عزیزممم تو هم عزیز برام جیسوگ افتاده رو زبونم هر چی می‌خوام به اون میگم 😂😂😂
باشه ممنون انجام میدمممم
😂😂😂😂😂 دیگه دلش شکست 
یکی چسب قطره ای بیاره
안녕하세요. 감사합니다.
사랑해.
😘😘❤💜
ㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱ
천만에요 💞💞💞
تازه نامجون هم چوب گردوی ایران سفارش داده برا خودش و...
(ببخشیدا فوضولی میکنم در رابطه با کامنت اتیه جان گفتم)
(: پوزش
اره میخواستم اینم بگم ولی حال تایپ نداشتم ... گذاشتم 😂
دینامیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
جیسوگ اونی
سیما اونی
چرا خبر کامبک رو نزاشتین پس
من ی مدت نبودم سایت
ولی فک کنم تو سایت اخبار بچه ها گذاشته باشناا
نذاشتن؟؟
میشه این مصاحبه جدیدشونو بزارید😭
ک اعضا موهاشونو رنگ کردن و کلاه داشت ته
😭😭😭😭😭
موهای یونگیامو دیدی؟!
یسسس
منتظرم یه کیفیت خوب پیدا کنم 
همشون از رو تلویزیون فیلم گرفته شده 
😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜
.
جیسوگیییی من نمی‌دونم چطوری دانلود کننمممم نمیتونمممم 😭😭😭😭😭😭
اول اینک من جیسوگ نیستم 😂
دوما اینک تبلیغاتی ک میاد رو رد کن تا به لینک برسی
راحته تو میتونی فایتینگگ
سلام خوبین؟ببخشید یه سوال داشتم یعنی میخواستم نظرتونو بدونم☹نمیدونستم توی کدوم قسمت بپرسم.من یه فیلم توی یوتوب دیدم ریکشن اعضا به دوربین ایران بود☹☹☹اصن دنیا رو سرم خراب شد تازه یه مدت بود که ارمی شده بودم اما الان حسم اصن عوض شده خیلی ناراحتم ☹☹پیشنهادی یا حرفی ندارین شما؟؟؟☹
سلام عزیزم
ببین، مزخرفات رو باور نکن! همینو میتونم بگم بهت
جیهوپ به ایران سلام کرد، جیمین گفت ایرانو دوست داره تو لایوش و خیلی چیزای دیگ
بعدشم بنظرت اینا انقدر بیکارن ک بیان درمورد دوربین ایران نظر بدن؟ -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.