بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

همه جا سرک کش
منتقریبا دارم همه برنامه هاتونو دانلود میکنم ک با بی تی اس بیشتر آشنا شم
تو این سایت مثل اینکه همه چی هست
مرسی واقعا
فدایتت عزیز💜💜💜
خیلیییییییییییی ممنون جیسوگ مرسیییییییییییییییییییی که شادم کردی در قرنطینه خدا شادت کنه کوماااااااااااااااااااااااائو،کامساهامیدا 💜
.
سلام واقعا لینکش مشکل داره
سلام گل جونی
کدوم کیفیت ؟؟
480 اش مشکل داره فک کنم
مرسی گفتی
اصلاح شد 💞
عالیییی بودددد😍😍😍
😍😍👌👌
جدیدا خیلی منحرف شدم.فک کنم عواقب دوستی با نسیبه ست.😂
._.
وای اینو ندیده بودم ک گذاشتین توی درخواستی ها گفتم بزارین 😅😅😅
مرسی واقعا تقریبا هر چی رو بخوام اینجا هست💜💜💜
قربونتتت
خواهش میکنممم عزیزمممم 😍😍😍😍
slm.khaste nabashid. msl inke linka moshkel dare...
سلام عزیزم
چک شد مشکلی نداشت
خیلی وقته دانش کردم از همینجا پس درسته
💙# اعتماد مشتری  😂😂
همش میگه پنجره بازشو مسدود شد
به خاطر اپدیت جدید کرومه
کلیک راست کن و نیو تب را بزن 
واقعا لینک مشکل دارههه
😭😭😭😭
من میزنم میاره برام

دوستان ارمی دیگر ، واقعا لینک ها براتون نمیاد؟
سلاممممم لینک مشکل داره
سلام
چک شد
مشکلی نداشت
سلاام بعد ی عمر اونی ک میخاستمو یافتم ولی لینکا....پلییز کمک
سلام هدا
چک کردم مشکلی نداش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.