بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود همه ی اجراهای BTS در مراسم 2018 MAMA FANS' CHOICE in JAPAN

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۷
  • ۳۹۸۴

اجراهای INTRO + Anpanman و INTRO + FAKE LOVE و INTRO Perf

.

.

به همین ترتیبی که برای دانلود گذاشتم اجرا کردند.

. ینی مامای 2018 رو ترکوندن . اجراهایی که بهتون پیشنهاد میکنم ببینید ( اگر برگی براتون مونده ) : مامای 2018 و mma 2018

دانلود اجرای INTRO Perf با کیفیت:

1080p | 65M

720p | 34M

480p | 19M

~~~~~~~~~~

دانلود اجرای INTRO + FAKE LOVE با کیفیت:

1080p | 185M

720p | 97M

480p | 51M

~~~~~~~~~~


دانلود اجرای INTRO + Anpanman با کیفیت:

1080p | 235M

720p | 127M

480p | 67M

.

.

.

نظر هم بدید T-T

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۴ ]

مثههههههه همیشههههههه عااااالی😍😍😍😍😍
آخخخ اجرای fake love این مراسم منو آرمی کردد😢
واقعا خیلی دنبالش گشتم و بالاخره اینجا یافتمش😍😭
چینجا گومائو😢💜
واااااووووو با مراسم ماما ارمی شدی 😻
چونمانهیوووو💞😻😻😻
واییییییی این عالی بود کههه،من عاشقشممم😍😍
😍😍😭
چقدر نظر😹
حیفه این پستاست بدون کامنت بمونه.
خودم یه تنه واست کامنت میزارم.
من الان تو فاز مراسماشونم دلم خواسته همرو ببینم.واقعا تو ماما سنگ تموم میزارن😭🥺
اخ اخ مامای 2018 😭

اره لنتی از بس فیل شدیم ، هر دفعه کامنتای بچه ها پریدن 😒😒 تف بهشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.