بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود همه قسمت های برنامه BTS 'bokbulbok' با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۵۰
  • ۷۳۳۴

دانلود برنامه BTS 'bokbulbok'

.

.

EP1 : 1080P | 720P | 360P

EP2 : 1080P | 720P | 360P

EP3 : 1080P | 720P | 360P

EP4 : 1080P | 720P | 360P

EP5 : 1080P | 720P | 360P

  

~~~

 زیرنویس فارسی همه قسمت ها در فایل زیپ

2015-06-05


 

مدت زمان همه قسمت ها تقریبا ۹ دقیقه مییاشد

دسته بندی :
 Program 1 Live

دیدگاه ها [ ۸ ]

slm bbxshid vli bokbulbok ha linkeshun xrbe don nmishe mishe lotfn y nghi bendzi mmnun...
سلام ته جونی
نگاه کردم 
مشکلی نداشت ، اوکیه
نههههه جیسوگگگ پیرررر چییی الان احساس کردم 70 _80 سالمهههه عررررر.,انگار سن ته تو فیکو دارم 397 سالش بود ولی عین جوون 25 سالع اینا بودد,در هر صورت الان ان.گیر اوردمتتتتت
انقدر فیک نخونننن😂
جیسوگگگگ دلم لک زده برا زمانی که وب نداشتم و تو هم سرت خللوت بود یکسر پلاس بودم تو وبت , از دستم خلاصی نداشتیی😥😥😥 راستی فیک میخواهی؟
پیر شدیم نه ؟
حسامونم پیر شد 
سه شبه انقدر فیک چرت خوندم تصمیم گرفتم منتظر همون فیکای قدیمی خودم باشم که نیومده قسمت جدیدش
ولی اگه قشنگه واتس بفرس
اگه تو واتپدم  چیز قشنگ داری بفرست
اوکایی جیسوگییییی ولی تو فکرشش باششششششش عررررررر, در مورد پروفم نظر بدهه :/
اوکای
یسسس پروفت بسی جذاب و سکشی
انیوووو جیسوگاااااااااااااا خوبییییی؟؟؟؟؟ جیسوگگگگگ این دیانیسوس چی شد متن تلفظشششششششش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی وقته نرفتم سمت متن تلفظا😭😭
میانهیوو
خسته نباشی اونی:)
سلامت باشی
مرسیییییی..........خیلی دلم می خواست دانلودش کنم .....مرسییییی.....
💜💜💜💜
خواهش میکنم کوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.