بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۸ ]

سلام
عاااالی بود😍😍
کوماوو😘😘
سلااام
لاویووووووووو
سلام میگم میشه تمام اجرای های بی تی اس از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ رو بزارید تو یوتیوب خیلی گشتم بود ولی با کیفیت ۳۶۰ دوست دارم با کیفیت ۷۲۰ ببینم
خواهش میکنم بزارید ⚘
چرا وسطش قطع و وصل میشه هی؟😞
سلام
ببخشید میشه لینکه ۱۰۸۰ اجرا رو یه نگاهی بندازین مرحله آخر ارور میده:|
نه معلوم نیس..😂😂
واقعا میکروفون جیهوپ خیلی قشنگه..من عاشقه میکروفون جونگکوک و جیهوپم..خیلی خوبن😍
ولی سیمولی من منظورم این نبودا..😂آخر مایکروکوسموس(چقدر طولانیه اسمش)جیمین با وی میکروفونشونو عوض کردن..اینو گفتم😉😂
سلام خسته نباشید.کارتون عالیه🌹🌹🌹👍❤️️💗💗😃❤️️💗
سلام خواستم یه تشکر کنم ازتون بخاطر سایت خوبتون مررسیییی وقعا من تونستم هر چیزی که میخواستم رو از اینجا دان کنم پرپل یووووو💜💜💜💜💜😘😘😘
اجراشون لایو بود؟؟؟ چون تو دوثانیه استین کوکی باز و بسته شد میپرسم جواب بدین مغزم درگیره😂
یس لایو بود
حیفه یدونه نظر بدم😂😂
mikrokosmos که نگم چند بار پلی کردم از اول💜💜
اینقد ذوق دارم نمیدونم کجا تخلیه کنم
عاشق شما آرمی ها و ادمینای فعال سایتم😍
همیشه سایتتون شلوغ باشه ایشالا
فایتینگ✊✊✊💜💜💜💜💜💜💜💜
واااایییییییی
خیلی عررررر زدم سر این اهنگا
دیگه حرفی برا گفتن نمیمونه جز اینکه هر سری ذوق زده میشم😭😭😭😭😭😭
با تهجین و کوکمین توی spring day حال کردم
من تازه وب شما رو پیدا کردم ممنون از وب خوبتون واقعا عالیه اصلا تو عمرم وب به این خوبی و کاملی ندیدم.😍 مممممنوووووووونننن❤❤❤
سر اجراهاشون اشکم در اومد دلم براشون تنگ شده😭 😭
مرسییییی من نتونستم این برنامه رو ببینم از سایت شما دانلود کردم و نگاش کردم❤️
وااااای
چقد منتظرش بودمممممم
مرسی مرسی مرسییییییییییییی...
Army From Another World
گااااااااااااااایز
لینک زیرنویس مصاحبه ریزی خرابه
مشکلی نداشت که
با مرورگر دیگه امتحان کن ^^
وایییی خداععععع
قبل اینکه بنگتن بیاد زبون هر ایکس و ننه قمری رو فهمیدم اما پقتی بنگتن اومد...حس کردم تاحالا زبون انگلیسی نخوندم :|
اعتراف میکنم فقط داشتم لبای نامجون رو دید میزدم :|
ناموسا لاین 95 مرگگگگگگگگگگگ شدهههههه بودنننننن
حالا اینا هیچی میشل چقدر چاق شدهههههههههه
چقدرم خاله زنک بود اه چقدرررر حرف زدددد بیانسه هم مثل خانوم جلسه ها مگه دست بردار بوددددددددد....
اما خداوکیلی فقط بی تی اسش خوب بود خخخخخخخخخخخخخخخخ
راستی جیسوگگگااااا فایتینگگگگگ امتحاناتووو به گاججججج بدههههه دعا میکنمممم براتتت
من هنوز اینو ندیدم 😭😭😭


فایتینگگگگگگ
مرسی واقعا 
الان بیشتر از درس خوندن دعا کمکم میکنه 😂💜
ولی خدایی از سرعتتون تو ترجمه کیف کردم دمتون گرم💜💟
🤭💞😎😍❤
دیشب هر چی فوش بود دادم به امتحان علوم و حضوری که بخاطرش نتونستم اینو ببینم اه😐😐😐😐😐
 😂😂😂
اجراشون محشره
یسسس
خوشبختانه درست شد 😍😍😍😘😘😘😘😘

نمیدونم چرا اینجوریه 😭

ولی کامسامنیدااااااااا ❤❤❤❤❤❤❤
خب خداروشکررر
آری گاهی میهنگه :((((
خواهش میکنم از طرف جیسوگ  ^^
واییییییییییییییییییی جیسوگیییی گامساهاب‌نیدا کع گذاشتی اینارو ایگو
لاوممم💕💕💕💙💙💙❤❤❤
من عاشق پرفورمنسع شدممممم مخصوصن برای اسپرینگ دی.
پ.ن: بهترع اون قسمت مومنت جیکوک رو توجهی نکنم:) چون رو نِروَع:)
اولش بوی ویت لاوع دیگع. موقعی کع پلی شد، آبجیم گف ( یا خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. نععععع:)
البتع برا اسپرینگ دی و من هنو نتونستم mikrokosmos تلفظ کنم ولی باز همین کع نوشتمش عم اینطوری بود ولی برا بوی ویت لاو بدتر بود😂
گامساهاب‌نیدا ایگو💕💕
سارانگه❤❤
آنیونگ ایگو🙋🙋😍😍
😻💜💜💜💜
سلام تشکر فراوان بابت وبلاگ بسیار عالیتون برنامه خیلی قشنگی بود💜💜💜شب تا صبح بیدار بودم تا نوبت اجرای پسرا بشه بشینم ببینم تازه صبح امتحانم داشتم😑😑😴😊
خواهش میکنم 💜💜
وهه خب میذاشتی بعدا دانلود میکردی :(
سونگ جی سوپ
وااااااااای خدا من ملدم😵😵😵😵😵😵
خیییییییلیییییییی خووووووووشتیییییپ شدن 😰😰😰

مرسی جیسوگ عزیز به خاطر سایت عالیتون😘😘😘😘😘😘
اصووو هارتمممم 😭

خواهش میکنم از طرف جیسوگ 💜
جیسوگ هیونگ باز با خودت میگی باز این امدولی اگه از جونگ کوکا خان تعریف نکنم شب خوابم نمی بره یعنی عاشق این جونگ کوکام همه چی تموم صداش لبخندش ای بابا خوبه گفتم ثابت شدن
من خودم کوکی لاورم میدونم این بشر چیه 🤧
هلو جیسوگ هیونگ یعنی پسرا عالی چقدر خوبن جذابا مرسیییی واسه این پست اصلا نمی دونم از کدومشون تعریف کنم البته پسرا ثابت شدن دیگه نیازی به تعریف من ندارن ولی اخه نمی شه چیزیم نگفت اصلا صداشون ادم میشنوه یعنی ارامش و...جیسوگ هیونگ فکرکنم دیگه زخمی شدم یعنی چه زخم تو زخمی شدم من با این کارای پسرا وی وقتی سرش به سر جین گذاشت وای قلبم وای ...
واقعا باعث افتخارت :")
💜💜💜💜
زیرنویسشو لطفا زودتر بزارید پلیززززززززززززززززززز ای پرپل یو💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
قرار گرفت💜
سلام عزیزم
کیفیت 1080 تصویرش خرابه
سلام چک شد مشکلی نداشت 
اولین باره می بینم رنگ موهای همشون تو مایه های مشکیه
جدی اولین باره میبینی؟؟
موقعی ک آلبوم تیِر رو داشتن میدادن هم رنگ موهاشون تیره بود ^^
وای خدارو شکر گذاشتیش😍😍😍قوربون دستت برم جیسوگیی😢😘😘😘😘
بزارین واسه میکروفونای ویمین عرررررررررر بزنممممم😭😭😭😭متوجه میکرفوناشون تو آخرای مایکروکسموس شدی؟!😢😢
وای خداااا سپرینگ دی چقدر خوب بودددد..چقدر آخه😢😢😢بوی ویزلاوم که عالیییی😢😢😢😭😭😭😭😭
فقط میکروفون هوپیییییی 😭😭
معلومه قرمز دوست دارم نه؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.