بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

سلام بی تی اس چه سالی شرکت کردن تو این برنامه ؟
سال 2106 عزیز
سلام ی بزنامه دیگه ام هست دقیقا اسمشو نمیدونم ولی نامجون و سونگ جیهو توش هستن میشه بگی اون بزنامه اسمش چیه ؟یا توی سایت داری؟
ببخشید چرا لینکاش خرابن ؟میشه لطفا رسیدگی کنید
من خیلی دوست دارم توی یکی از کنسرت های BTS شرکت کنم
این یکی از آرزوهای بزرگ من هست اما من در ایران زندگی میکنم و نمی‌تونم در کنسرت های BTS شرکت کنم من فقط متوانم عکس های آنهارا ببینم واگر در یکی از این کنسرت ها شرکت کنم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم و به بزرگترین آرزوی دنیام میرسم😔😔😔😭😢
چرا سایت آپلود بوی خررااااابه😭😭😭
دوباره امتحان کن 
کنسرت سایتاما تو وبلاگ هست یا نه؟؟
چرا هس قایمش کردیم
ولی حیف که کم توش بودن و زود رفتن بیشتر گروه ها خیلی تو این برنامه هستن بی تی اس فقط 3 دقیقه توش بود خیلی نارحت شدم راستی منم برای زیر نویس بیدار بیودم ولی نتم ضعیف بود :(((((
ماشالله همه شب زنده داری میکنین😂
فقط کات حضور پسراست یا کلا؟؟
کلا بی تی اس مهمان این برنامه بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.