بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

نمیشه براش ساب بزنین خودتون ؟؟؟
لطفن⁦ಥ‿ಥ⁩
اینقد چیزای جدید هست ک به قدیمیا نمیرسه ادم..
به به ، هر برنامه ای قدم می نهم ، یه چیکه لیتوک باید توش باشه . فک کنم اگه تو کره بودم تلویزیونو بالا پایین میکردم از چهار شبکه سه شبکه اش لیتوک مجریه .
خیلی باحل بود برنامش . جیغای جیهوپ و جین
وای اونجاش که جیمین میکه وقتی اسم گروهو شنیدم گفتم عوض میشه دیگه ، قشنگ منو یاد بی تی اس ورلد میندازه
و بابت این بسیار شاکرم که نذاشتن اسم سوپرجونیور ، پرنس باشه و اسم فناشون پرنسس ( خب لیتوک ، عزیز من ، خنگ من ، به فن بوی هاتونم اونوقت میگفتین پرنسس؟ :/ همین الف قشنگ تر و با مسمی تره :)
شت 😂😂
اره 😂

.
زیرنویس ...لطفا
سلام چرا وقتی میخوام دانلودش کنم اصلا نمیره تو اپلودی ؟مشکل از طرف خودمه؟ اخه بقیه چیزا رو تونستم دان کنم جز صفحه اخر پروگرام دومم
سلام
لینکا مشکل پیدا کرده بود ، الان امتحان کن 
سلام زیر نویس فارسیشو نمیشه قرار بدین؟
سلام عزیزم
زیر نویس فارسی نداره اخه 😞
یه سوال دیگه من کجا می تونم برنامه ویکلی ایدول با حضور بی تی اس رو پیدا کنم؟
سلام ار اچ جون
قرار گرفت
سلام من دونبال برنامه ای میگردم که بی تی اس تو اون بر نامه لباس بوشیده بودن یه عالمه هم بالش تو دکور برنامه بود.شما اسم اون برنامه رو میدونین؟
سلام
فکر میکنم Yang Nam Show رو میگی
برنامه خیلی باحالیه 😂
سلام ببخشید میشه زیرنویس فارسی شو قرار بدین ؟؟؟؟
اگه داشته باشه حتما
Looooooove youu
😘😘😘😘
لاویو تووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.