بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

نه...دنس پرکتیس نمیخوام....انگار یه جایی دنس بریک داشتن وسط اجرای اسپرینگ دی
سلام عزیزم...دنس بریک اسپرینگ دی رو داری تو سایت؟اکه داری لطفا لینکشو بده
سلام
دنس بریک منظورت همون دنس پرکتیسه؟
اگه منظورت اونه تو قسمت دنس پرکتیس سایت برو
اخه خداییی 8 بر 2 باختن یعنییی داغوننننننننننننن بود دییگهههه
آه
غم آخرت باشه -_-
امدمم وبب دیدم 7 پاسخ جدیید همه شم از تو و سیم و عالی جنابن😂😂







جیسوککککک دییشب یعنی داغون ششدمممم بارسا ی شکستی نخورد که ببین گفتم کاش مرحله قبل لیگ قهرمانان حذف میشدد
😁😁😁


آه ... تسلیت میگم ... حالا ناراحت نششو . هر شکست پله ای به سمت پیروزیه (#دیالوگـ-وایکیکی)
بلی خوبن , به لطف شما.



ی سوال بپرسم؟
یس بپرس

سثلام خدمت جییسوک شه خوبین شما؟؟ احوال تون خوبه؟
سلامم
خوبم مرسی 
خانواده خوبن ؟ خودتون خوبید ؟
سلام اول میخواستم از این وبلاگ عالییتون تشکر کنم خیییلیییی وبلاگ عالیهه دوم اینکه نمیدونم چرا ولی نمیتونم این فایلی رو که برای دانلود گذاشتی دان کنم میدونی مشکلش چیه چون میخام اجراهاش رو ببینم
سلام
لابیوووووووووووووو
لینکشو اصلاح کردم
یه سوال شما اجراهایی ک بی تی اس باگروه های دیگ دارن رونمیزارین؟ چون من دنبال چندتاشون هستم پیداشون نمی کنم
ساغر جون اسم اجرارو بگو قرار بدیم 💙
چون اجراها زیادن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.