بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم skool luv affair از BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۳۰ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۱
  • ۱۴۸۵۸

دانلو تکی ترک ها

Track List:
01. Intro: Skool Luv Affair
02. 상남자 (Boy In Luv)
03. Skit: Soulmate
04. 어디에서 왔는지
05. 하루만 (Just One Day)
06. Tomorrow
07. BTS Cypher PT.2: Triptych
08. 등골브레이커
09. Jump
10. Outro: Propose

دانلود همه آهنگ ها یکجا : دانلود

.

.

.

بعد کلیک رد تبلیغ رو بزنید

 

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۷ ]

این آلبومم پاک شده بود...اومدم دانلودش کنم


خیلی برام خاصه چون با Just one day آرمی شدم


مرسی
بابت اهنگ واقعاااااااا ممنون 💕💘هیچوقت اهنگاشون تکراری نمیشه... مخصوصا سیوِج لوو
سلام به همه آرمی ها من و۳تی آوردم اینجا واقعا خیلی خوشحال شدم این همه آرمی های فعال واقعا دوستان دارم
😻😻😻💞💞💞
ببخشید عشقم لینک دانلود یکجا خراب شده میشه چک کنید 😯😯😯😯
سلام
چک شد مشکلی نداشت
همه ترکای این آلبوم رو یه جور خاصی دوست دارم@-@
اصلا برام تکراری نمی شن خصوصا Just one Day
آره واقعا... من تومارو رو هم خیلی دوست دارم مخصوصا رپ اول شوگاروو
قصد دارم وقت کردم اجراشو بذارم


اما جاست وان دی هم معنیش خیلیی خوبه 😍😍
سلام چرا کل البوم یک جا دانلود نمیشه؟؟؟
سلام 
لینکش اصلاح شد 
میشه لینک چک کنین من چندبار امتحان کردم ولی نمیشه
دقیقا لینک کدوم ترک؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.