بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم WINGS:you never walk alone گروه BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۰۱
  • ۱۳۱۸۶

دانلود آلبوم به صورت تکی

15 BTS Spring Day

16 BTS Not Today

17 BTS Outro Wings

18 BTS A Supplementary Story You Never Walk Alone

.

دانلود آهنگ ها یکجا : دانلود

.

.

'همه شو دوست دارم . حتما به همه اش گوش بدید

بعد از کلیک گزینه رد تبلیغ رو بزنید تا به صفحه دانلود منتقل بشید


دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

سلام میشه زیرنویس فارسی spring day هم بذارین؟
و سایتتون واقعا عالیه 💜💜🤟🤟
خیلی زیبا بود 👏👏👏👏
اون آهنگای دیگش کپی آلبوم وینگز هست یا اینکه ورژنش ژاپنی‌و کره ای هست؟؟
جواب بدید ممنون میشم😊😊❤
همونه
سلام...ببخشید این البوم با وینگز چه فرقی داره؟ یه ورژن دیگشه؟ اگه هست البوم وینگز ورژن دیگه ای به جز این نداره؟
سلام
آهنگ وینگز تو این آلبوم کامله و اینک دوتا آهنگ هم اضافه داره 🙂 فرقشون همینه بقیه آهنگاشون شبیه همه
جیسووووووگ
به نظرت تا چه حد میتونم کور باشم که اون قسمت دانلود به صورت تکی رو نبینم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دور از جونت 
اشکال نداره ، این روزا هیچ کس حواس نداره 
نمیشهههه...:( :( :( :( منظورم اینه که من این آلبوم رو روی گوشی دارم ولی از اون جایی که در دوران مدسه گوشیم یکی در میون دستمه ، میخواستم روی کامپیوتر هم داشته باشمش ولی از اون جایی که گوشیم به کامپیوتر وصل نمیشه ... نمیتونم کپی و Paste کنم :( :(
برای همین نمیشه جیسوگ جون یا سیما جون دانلود به صورت تکی همه را بگذارند ؟؟ زیرا همچنان باز نمیشه



پ.ن:جیسوگ جون ( اگه توداری میخونی )من محدثه ام یه آرمی تقریبا شیش ماهه(کمی بیش تر ) ..
گفم برات یه وقت برات سوال بشه من کیم ؟؟
سلام محدثه جون 
از آشنایی باهات خوشبختم 😻😁

دانلود به صورت تکی هم قرار گرفته که 
نمیدونم .
ببین یه بار دانلود کردم و از فایل زیپ درش آوردم ، بهم یه ارور داد و پخشش نکرد . دفعی دوم که دالود کردم از توی فایل زیپ درش نیوردم ولی باز نمی کرد و دوباره همون ارور را میداد :( :( :(
با لپتاپی یا گوشی؟ احتمال میدم با لپتاپ باشی
با ی دستگاه دیگ امتحان کن احتمالا درست شه
چون فایل مشکلی نداره
سلام ...
ببخشید لینک دانلود" همه البوم یکجا" درسته ؟؟؟
اخه من (دقیق نمیدونم) دو یا سه بار دانلود کردم و باز نمی شد
سلام 
اگ فایل دانلود شده یعنی لینکش درسته ☺️
مشکل کجاشه دقیقا محدثه جون؟ 
امممم عذر میخوام ترک وینگز تو ین آلبوم ورژنش با اونی که تو آلبوم وینگز بعنوان اینترلود هست فرق داره؟
نه فرقی نداره ادهیون شی
اسم انگلیسیه اون آهنگشون که میگه گنچانا چهانا چى چى چى (این ینى این تیکه رو بلد نیسسم)چمن ایچو
(نمیدونم چى چى) چى او
😔😔😔😔😔ببخشید آهنگشونو نابود کردم ولى بلد نیستمممم
اشکال نداره مهم اینه که منظورتو رسوندی 😂💙

    این اسم اهنگه و توی البوم وینگز میتونی پیداش کن : 2!3!
کنچانا ( کنچانا ) چا هانا دول سه هامیون ایچو 
سور پون گی اوگ مو دو چی او 

معذرت خواهی نداره که . عه .
سایتتون خیلى خوبهههه
عاشقتووونمممم









❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


بووووووووووووووس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.