بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم Love Your Self Her گروه BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۴۶
  • ۱۴۶۸۴

دانلود اهنگ ها به صورت تکی

01. Intro _ Serendipity

DNA.02

Bst of me .03

04. 보조개

05. Pied Piper

07. MIC Drop

08. 고민보다 Go

09. Outro _ Her

ترک مخفی

10. 바다

~~~

دانلود ب صورت یکجا در فایل زیپ

77MB

نظر یادتون نره :)

بعد از باز شدن صفحه دانلود رد تبلیغ را بزنید

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

من خیلی دنبال این البوم بودم ولی الان نمیتونم دان کنم چی کننم ؟؟
خوب یعنی چی ک نمیتونی دانلود کنی؟ لینکو برات نمیاره یا چی؟
خیلی ممنون از سایت خوبتون💜
خواهشش عریز💜💜💜
سلام ببخشید intro و outro یعنی چی؟
سلام
ترک های اول و آخر البومشونه
چرا نمیتونم دانش کنم اصن واسم نمیاره ☹️
ببخشید دوباره میپرسم اینو چه سالی منتشر کردن؟
2017
سلام
میشه بگید کیفیت چنده
البته بقیه البومارو هم میشه بگید ممنون
سلام
320
j(inmin).vkooga.txt.aRMy
سلام جیسوگ جون . ببخشید فکر‌کنم لینک دانلود کل البوم ها خراب باشه چون هر کدوم رو ک دان میکنم فایل زیپی دانلود نمیشه رو گوشیم فقط ی مربع آبی هست و ی فلش سبز ب سمت پایین توش هست و اسم البوم کنارش هست . دیگه هیچی هیچی . میخواستم اگر میشه کمکم کنی آخه خیلی ناراحت کنندس ToT
سلام چک کردم مشکلی نداشت 

داشتم اهنگا رو از روی البومای سایت مرتب میکردم🍓☺️💜
ولی دیدم ترک 6 نیست😶
اشتباه تایپی چیزی بوده یا ترک 6 و نزاشتین🙃🙂
اون اسکیته نرگس جون
آهنگ خاصی نیستش ^^
ببخشید ترک مخفی چیه؟
ترک مخفی 
یعنی وقتی آلبوم به صورت دیجیتال منتشر می شه ، این ترک داخلش وجود نداره 
و فقط و فقط داخل سی دی توی البومشون هست 
Salam mehraboona.khobid
Migam in album ye hidden track dige ham dare. skit hast ono ham bezarid lotfan💜boos be loptoon va mamnoon be khatere site alitoon
سلام عزیزم
اسکیت ک آهنگ خاصی نیست اصن
یه تیکه از سخنرانیشون موقع بردن بیلبور اواردزه
این ترک مخفیه چیه از کجا اومده چرا من تا حالا ندیدمش و نشنیدمش؟
نه دیگ ...
اشتباه نکن ، الان دیدیش 😎
حالا تنها با یک کلیک دان کن تا بشنویش 😎😎 
(خیلی باهوش میدونم )
من عااااااااشق همه ی این آهنگام😍😍😍😍😢😢😢😢😭😭😭
وای عاره آلبومش خیلی خوبه 😭
سلام چرا دانلود کل آلبوم نداره؟؟؟
سلام نیرودا جون 
اضافه شد 
مرسى جیسسووووگ
ایشالا برى کره
ایشالا به حق هفت تن بنگتن برى کنسرت و فنساین بى تى اس
نمیدونى سر این چقد حرص خوردم
وااااااااى راحت شدم الان با خیال راحت سرمو زمین میزارممممم
......
















زود تر میپرسیدی خووو
اینطور که معلومه زجر کش کرده بودی خودتو
آنیوووووو
با موبایل و کامپیوتو لطفا هردوشو بگوو
💜💜💜💜💜💜
سایتتون خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خوبه😂😂💜💚💜💜💚💜
با کامپیوتر :
کلیک راست میکنی و اکسترکت را میزنی
موبایل:
روش نگه میداری و اکسترکت را میزنی


کومووپداا😎😎💙
سلام ادمین جیسوگ یه سوال قبلا پرسیدم ولى نمیدونم کجا بود چطورى میتونم آهنگارو از تو فایل در بیارم؟؟
❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜
با کامپیوتر یا موبایل؟
پس شیش کو؟
افرین سارینا جون
واقعا هیچکس به این مسئله اشاره نکرده بود ...


همه ترک ها هست ، فقط شماره اش را اشتباه زدم 😂 نمیدونم چرا !!
سلام ببخشید پس کی دانلود کل البوم رو میزارین بیشتر از یک ماهه منتظرم😭
عههه
ببخشید من ندیدم که نزاشتم
آه چینچااا
حواس ندارم که 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.