بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم ( Hope World (HIXTAPE) (MIXTAPE از J-Hope

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۵۹
  • ۲۷۳۲۲

J-Hope – Hope World (HIXTAPE) (MIXTAPE
تاریخ انتشار: 2018.03.02
ژانر: Rap / Hip-hop
زبان: Korean
کیفیت: MP3-320kbps

دانلود ترک ها به صورت تکی

Track List:
01. Hope World  
02. P.O.P (Piece Of Peace) pt.1♥ 
03. Daydream (백일몽) *Title♥ 
04. Base Line♥ 
05. 항상 (HANGSANG) Feat. Supreme Boi♥  

06. Airplane♥ 

07. Blue Side (Outro)♥ 

~~~

دانلود ترجمه همه ترک ها در فایل پی دی اف

‍‍‍~~~

دانلود کل آلبوم یک جا : دانلود

من اولین آهنگ و سومی و پنجمی رو از همه بیشتر دوست داشتم

البته همش خیلی قشنگ بود ، حتماااااااا گوش بدید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دسته بندی :
 Album ترجمه

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

میشه لینک رو چک کنید من می خوام ترنسلیت رو دان کنم ولی نمیشه
ترسلیت رو دانلود کنی؟؟ نفهمیدم منظورتو 
ادمین جون میکس تیپ و هیکس تیپ یعنی چی؟
اینو گوگل سرچ کن میاره واست 
من الان بخوام توضیح بدم ناقص میشه
فنحییتسسنسنیجزجیمماخقجفجبمزنزطسنسمطجزجزنیطکزخب7مشمشسنسمسزجرجبم288ثج
عرررررررررررررر😭😭😭
فقط لپاش
سلام چرا نمیشه این آهنگارو دانلود کرد؟؟
هوپی رو دوس دارم بایسمهههههههه اهنگاشششششش حرفاششششششش کلا بهم امید میده خیلی خوفه💜☀️💜☀️💜☀️💜☀️💜☀️
چرا نمیتونم اهنگ بیس لاینشو دانلود کنممممم؟
همش ادرس ی سایت دیگه میاد
کمککککک
سلام چک شد مشکلی نداشت 
He is our hope thats it☺😢😍🍭🍦🍬🍫
.
باحالللل
یهههههههه
من طرفدار هوپی ام باحال بود
عاشق این میکس تیپم
بین میکس تیپ رپرا این مورد علاقه ترینمه
😍😍😍T😍😍😍
I L❤VE you j-Hope
من عاشق لبخندشم اون خیلی کیوت و جذابه اون رخص هم خیلی باحاله و من از همشون لذت میبرم❤❤❤
یسس 😍
هوپى به آدم زندگى میده با قیافه همیشه خندونش
همه آهنگ هاش عالیه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
عااره دقیقا آلبومش جیهوپیه 😍
خیلیییییییی آهنگاششششششششش قشنگههههههههه😍
ولی جیسوگ شی یه سوال همه آلبوما اینجا گذاشتی؟
خیلیییی ㅠㅠ
آره ، همه همشون🙌
من هم عاشقققق خودشم هم اهنگاششششش
هوپی عشقههههه 😍
وووویییییییییییییییییییییی کهههههه من عاشقققق تمومممم اهنگاشممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
😭😭😭 موافقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.