بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم Dark & Wild گروه BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۰۲
  • ۱۷۲۳۹

دانلود تکی آهنگ ها

Track List:
01. Intro: What Am I To You
02. Danger
03. 호르몬 전쟁
04. 힙합성애자
05. Let Me Know
06. Rain
07. BTS Cypher PT.3: KILLER (Feat. Supreme Boi
08. Interlude: 뭐해
09. 핸드폰 좀 꺼줄래
10. 이불킥
11. 24/7=Heaven
12. 여기 봐
13. 2학년
14. Outro: 그게 말이 돼

.

دانلود همه آهنگ ها یکجا: دانلود

بعد از کلیک رد تبلیغ بزنید

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

چرا نمیارهههههههه؟؟؟اوه نو
چیو؟😂
ببخشید لینک برای من فیلتره😧
سلام لینک دانلود یکجا فیلتره:( مرسی سایتتون عالیه
سلام برای من ک فیلتر نبود :(
میخوای با فیلترسشکن بازش کن اگ باز نمیشه
سلام دانلود نمیشه میشه یه نگاه بندازید
حتما لینک اون موقع مشکل پیدا کرده بود 
الان چک کردم مشکلی نداشت 
ببخشید این آهنگا نسبت به بقیه چرا مشهور نیستن و بی تی اس این آهنگارو کمتر از بقیه آهنگا اجرا میکنه؟
چ.ن قدیمین؟!
اما ترک های قشنگی داره مخصوصااا لت می نووو وار او هورمون و ....
エルハ ~엘리
سلام ادمینییی
لینک دانلود یکجا ی اینجا هم فیلتره=")))
سلام
چک شد مشکلی نداشت
سلام
لینک یک جا آهنگ ها فیلتره
لطفا عوضش کنید
سلام
کجاش ؟
سلام عشقم بسی مرسی بابات این همه پست جالب و کاربردی خیلیل وقت بودم دنبال حایی بودم که البومارو بذاره یا مثلا ام وی ها رو کامل و به ترتیب داشته باشه خیلی خوشحالم که پیداتون کردم😍😍😍💜💜💜
سلام
خواهش میکنمممممممم
منم خوشحالم که تورو پیدا کردم 😍🔥🔥🔥💞
اهم اوهوم
ممنون
😻💓💓
خوب تو تهیونگ منی
نمیدونم چرا ولی خیلی شکل تهیونگی
اووو پسندیدم
ممنون تهیونگی💖
من این پست رو گذاشتم از وی تشکر میکنی ؟
عجبا 😒

😁💜خواهش
فکر کنم
چک شد مشکلی نداشت
لینک دانلود یکجا
خرابه؟
فکر کنم لینک دانلود خرابه
یا شایدم مشکل از گوشی منه
کدوم آهنگ ؟ 
سلااااام
ممنووون و اینکه شما اونى هستین یا اوپا؟؟؟

جیسوگگ هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.