بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم 'BTS – LOVE YOURSELF 轉 'Tear

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۴۶
  • ۱۵۱۱۱


방탄소년단 – LOVE YOURSELF 轉 `Tear`
تاریخ انتشار: 2018.05.18
ژانر: Rap / Hip-hop
زبان: Korean

دانلود ترک ها به صورت تکی

Track List:
01. Intro: Singularity (Ft. V (BTS 
02. FAKE LOVE *Title
03. 전하지 못한 진심 (Ft. Steve Aoki
04. 134340
05. 낙원 (Paradise
06. Love Maze 
07. Magic Shop
08. Airplane Pt. 2 
09. Anpanman
10. So What
11. Outro: Tear

دانلود کل آلبوم یکجا : دانلود

~~~

دانلود فایل PDF ترجمه همه ترک ها 

عر دار ترین آلبوم روی زمین 

۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷و۸و۹و۱۰و۱۱ امین ترک خیلی قشنگه ؛ حتما گوش کنین

واااااااااقعا چرا انقققققققققققققققققققققققققدر قشنگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ترجمه ها از تیم کوکی لند @kookieland

دسته بندی :
 Album ترجمه

دیدگاه ها [ ۷ ]

واسه من دان نمیشه چی کنم؟؟
کوجاش مشکل داره؟!
این لینکشه اگ خواستی بزاری
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiyhOCbv-jsAhVEUMAKHRrMDLcQwqsBMAF6BAgKEAM&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DolWHqLvnaoI&usg=AOvVaw22kRtGPWg1u_yZ3IreKt4n
اینجا نمیتونم بذارم
تو سایت music-area.blog.ir کامنت بذار و درخواست بده، قرار میگیره زود
جیسوگ شیییی
سلام
خوبی؟
جیسوگ شی میتونم ی خواهشی ازت بکنم؟؟؟
من اهگ Outro: Tearرو خیلی دوست دارم بعد کاور پیانوشو میخواستم فق تو یوتیوب پیدا کردم در حال حاضر نمیونم فیلتر شکن نصب کنم میتونی دان کنی برازی توسایت؟
خواهش میکونمممممممممممم
سلام 😙
مرسی دمتون گرم 😚
شباتون فایتینگی😘
سلاممم
لابیوووو چونمانهیوو😻💞
چارمیه رو من یه جا شنیدم اسمش heaven عه.آره؟
نه اسمش همون عدده
سومیه the truth untold؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره این اسم خارجکیشه
خوببببب جیسوگاااا دیگه امتحاناتم تموم شدهه منمم برم سر شغلمم که به خاطر امتحاناتت رهاش نموده بودمم:





اهمم اهممم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر به اییییننننننننننننننننننن البوممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
😂😂😂😂


آره چرا رفتی تو فاز البوما؟😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.