بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

بخشی از سفارشات آماده شده

  • author avatar نگارنده: 🌅 Julia
  • ۰۱ دی ۹۹ ، ۱۸:۰۲
  • ۶۳۵

خب این بخشی از سفارشات آماده شده‌ی شما عزیزای دلمه 💛🌻

به خاطر اینکه ایندفعه حجم سفارشات بالا رفته بود فوتوکارت ها تازه امروز آماده شدن (فوتوکارتای این سری خیلی خوشگلترن🌻 😍) و امشب تا جایی که بتونیم براتون بسته بندی میکنیم

 

جواب تمام پیام هاتون فردا داده میشه امشب به علت بسته بندی آنلاین نمیشم عزیزان. این دو سه روز مشغول آماده کردن استیکرها بودم پس نگران نباشید اگر تا الان بهتون پاسخ ندادم

پوسترا و شاسی ها هنوز آماده نشدن و در مرحله چاپن و با عزیزان سری دو از شنبه ارسال میشن

‍‍‍‍~~~~

اینم عکساش

فردا منتظر کدرهگیری ها باشید🌻 😍 

از هرکدوم از وسایل چندتا هم اضافه تر برای موجودی فروشگاه سفارش دادیم که هنوز نرسیدن

به محض رسیدنشون موجودی ها اعلام میشه

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
راستی کد رهگیری رو کی میزارین؟👌🏻
گذاشته
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
خیلی قشنگن منم سفارش دادم بیان برام👌🏻
فتوکارت های be رو👌🏻

فقط یه سول👌🏻
این عکسا و برچسب ها و اینا رو از کجا میارین؟👌🏻
خودتون درست میکنین؟👌🏻
اووووووووو مبارکت باشههه


من نمد جولی شه مد 😁
سلام منم خیلی ممنونم از بلاگ عالیتون و جولیا عزیز منم سفارش دادم خیلی هیجان دارم زودتر برام برسه حتما هم براتون عکس میفرستم
مبارکت باشههه 
ذوق مرگ میشه براش عکس بفرستی 💜😻
کی کدا رو میزارین پس؟؟؟؟
خیلی خیلی متشکرم از شما و سایت خوبتون و همین طور جولیا جون عزیز
من همه موجودیا این دفعه رو سفارش دادم و منتظرم برسن
موفق باشین همیشه⁦(。♡‿♡。)⁩
فدایت عزیز 
امیدوارم زودتر برسه دستتتتت عکس هم یادت نرف بفرستی برا ادمین جولیا
شما خیلی راحت سفارش دادین
فقط یه سوال مامان و باباهاتون رو چجوری راضی کردین و چطوری با این قضیه که شما ارمی هستین کنار میان؟
لطفا راهنماییم کنین چون من یکی از بهترین خوشحالی های زندگیم تبدیل شده به دغدغه (منظورم بی تی اس هستش)
😞😞😞😞
سلام خسته نباشید 💜
کد رهگیری هارو قرار نمیدین؟
قراربود دوروز پیش بیاد🤔
من جز سری اولیا بودم🥺
سلام جی کی بانی شه
پست جدید جولیو چک کن
کی میاد دیگه.............من هر روز منتظرم....جواب مامان بابامو چی بدم...
من اعتماد دارم بهتون ولی.....اونا ......
جیگر جون این دفعه حجم سفارشای جولیا شه بالا رفته بود و چون دست تنهاست بسته بندی و ... اش طول کشید
امروزم یه سری کد رهگیری گذاشت 
چک کن ببین بسته اتو ارسال کرده شاید
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
سلام
کد رهگیری همینجا قرار داده میشه؟
چقدر گوگولین😬
خیلییی
وااایییی منم سفارش دادم و خیلی هیجان زدم
اگه واقعا جنساتون خوب باشه(که مطمئنم خوبه ولی انقد مامانم گفته شاید دروغ باشهیه شک کردم😐(میدونم خیلی خل و چلم))
میخوام بازم بخرممممممممم💗💗💗💗💗💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
ن عزیز جنسا اوکیهه 
منتظر سفازشات بعدیت هستیمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.